Pokémon Legends: Z-A

Hoe bedoel je met easy?
the jist of it is als je in die wild zones komt moet je gewoon zorgen dat de pokemons uit het beeld verdwijnen en terug verschijnen, telkens worden die pokemon gerolled op gebied van level, stats en of het een shiny wordt of niet.
Dus bv als je in de wild zone zit, kan je gwn terug fast travellen naar die zone en de pokemons worden terug gerolled. Als er een shiny is kan die niet despawnen, sterker nog de game saved zelf die shiny pokemon. Kan zo 10 shiny’s “bijhouden”. Enigste manier om een shiny te despawnen is hem te vangen of vechten en laten fainten.
Dus je kan ook op uw gemak de game hard saven als je een shiny tegenkomt voordat je er achter gaat. Er zit ook een sound en graphics cue om een shiny aan te geven.

Die video hierboven van John Austin plays legt het ook perfect uit.

Game opgepikt voor 49,95 (Carrefour actieprijs tot december) voor Switch 1, gezien het weinige verschil met de 2. Ben benieuwd!

Game is niet slecht maar geef me maar die goede oude games zoals SoulSilver/HeartGold
Meh ik weet het niet, anderzijds dat klassieke gedoe met turnbased combat zoals scarlet en violet is toch ook aan vernieuwing toe. Dat wat ze nu doen met Legends vind ik al cava maar het is toch geen real time combat. Eigenlijk is dit ook turn based maar gwn meer dynamischer. Heeft niemand gemerkt dat wnr je aanvalt met uw pokmn, die meestal nog eerst loopt naar een punt voor hij zijn aanval doet, why? Das geen real time combat.

Meh ik weet het niet, anderzijds dat klassieke gedoe met turnbased combat zoals scarlet en violet is toch ook aan vernieuwing toe. Dat wat ze nu doen met Legends vind ik al cava maar het is toch geen real time combat. Eigenlijk is dit ook turn based maar gwn meer dynamischer. Heeft niemand gemerkt dat wnr je aanvalt met uw pokmn, die meestal nog eerst loopt naar een punt voor hij zijn aanval doet, why? Das geen real time combat.
Denk dat dat afhangt of je melee of ranged attack doet, nee? Als je ranged gaat, komt de pokemon idd naar een punt naast jou om die aanval te doen. Je kan dan best jezelf dichter bij de pokemon positioneren zodat die minder ver moet lopen. Terwijl als je bv 3 opeenvolgende melee aanvallen doet, dan kan je die perfect achter elkaar doen en blijft die in melee range van de enemy.

Het is nog niet voor meteen, maar wil er iemand mijn vriendje zijn om de Pokémons die geruild moeten worden om te evolueren te ruilen? 😇

Ik ben op mijn gemak aan het spelen, er zijn hier twee kleine kinderen in huis en die vragen het meeste energie.

Om maar te zeggen, ik moet Canari gaan uitdagen nu.

Is de DLC de moeite? (voor degenen die hem al gekocht hebben)
Ben nog aan het twijfelen... die alternatieve wereld ziet er niet uit vind ik...

Terug
Bovenaan