Eventjes inpikken, ik verdiep me graag id politiek maar discussieer er niet graag over.
Nu was het te opvallend om dit hier niet op tafel te gooien. Ik luister naar Het Punt van Van Impe id. auto en had tijd om 2 afleveringen na elkaar te beluisteren. Die van Tom Van Grieken en die van Melissa Depraetere en ik moet zeggen dat ik er niet goed van ben. De eindredacteur van het nieuwsblad Hannes Heynderickx vond ik id vorige afleveringen zwak, maar Van Impe stelde gericht vragen zonder terug te deinzen. Haar tempo was goed en we kregen veel informatie, soms wel eens cynisch maar altijd correct.
Bij Van Grieken was het gewoon zo belachelijk slecht hoe Van Impe en Heynderickx ten eerste zelf id. aanval gingen en wanneer Van Grieken gerichte antwoorden gaf waaruit bleek dat hij geen ongelijk had, ze steeds maar weer hem onderbraken om een nieuwe aanval te lanceren. Bij Depraetere had ik eerder het gevoel alsof ze tegen een leerlinge bezig waren.
Ik stem zelf niet extreem maar voor de mensen die luisteren verwacht ik net een averechts effect door dit amateurisme.