SomeDude
Banned
Geen idee waar jij woont maar alle bakkers bij mij zijn warme bakkersEn die bakker koopt zijn brood niet bij la Lorraine of zo? De warme bakkers zijn op 2 handen te tellen tegenwoordig.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee waar jij woont maar alle bakkers bij mij zijn warme bakkersEn die bakker koopt zijn brood niet bij la Lorraine of zo? De warme bakkers zijn op 2 handen te tellen tegenwoordig.
“De witte vlucht uit de stad, dat is omvolking.”
Ach, waar is de tijd dat de stickers "Ik ben blank, daar ben ik trots op" werden uitgedeeld door het veebee.![]()
INTERVIEW. Filip Dewinter voor het eerst sinds jaren 80 geen lijsttrekker bij Vlaams Belang, wel Tom Van Grieken: “Wij zijn de anti-nazi’s”
Tom Van Grieken (Vlaams Belang) trekt volgend jaar de Vlaamse lijst in Antwerpen. En Filip Dewinter, al decennialang de onbetwiste nummer één van uiterst rechts, mag tweede viool spelen als lijstduwer. Hij verliest zijn troon, maar niet zijn streken. “De witte vlucht uit de stad, dat is omvolking.”www.gva.be
Okeetjes.
Dat kan weer tellen als headline van het Vlaams Belang.
Je hebt je vraag hier eigenlijk zelf al beantwoord. De VLD rijdt echt maar voor een klein percentage van de bevolking hoor. De reden dat ze vroeger hoger scoorden was dat er een groter aandeel mensen onterecht geloofde dat ze er ook voor de modale werkende mens waren.Wat is eigenlijk de reden dat Open VLD zo laag scoort? Waarom is iedere zelfstandige kapitalist naar een andere partij verschoven?
Alleen hier al zit het vol met freelancers die veel verdienen en blauw moeten stemmen als ze dat willen behouden.
Wat is eigenlijk de reden dat Open VLD zo laag scoort? Waarom is iedere zelfstandige kapitalist naar een andere partij verschoven?
Alleen hier al zit het vol met freelancers die veel verdienen en blauw moeten stemmen als ze dat willen behouden.
Dat wil gewoon zeggen dat de rest nog meer belastingen moet betalen.Ik vind die flexijobs nu eerlijk gezegd wel een van de beste uitvindingen van de laatste jaren. Legaal €15 per uur verdienen, netto, zonder in het zwart te werken. Dat is toch gewoon zalig en hoe het moet zijn? Om nog maar te zwijgen over hoe zalig die is voor de werkgever.
En hoe gaan we de rekening doen kloppen als dit systeem steeds uitgebreid wordt? Naar de vermogens kijken? Ah nee, dat mag ook niet van de blauwe vrienden.Ik vind die flexijobs nu eerlijk gezegd wel een van de beste uitvindingen van de laatste jaren. Legaal €15 per uur verdienen, netto, zonder in het zwart te werken. Dat is toch gewoon zalig en hoe het moet zijn? Om nog maar te zwijgen over hoe zalig die is voor de werkgever.
Ook zeer zalig voor de sociale zekerheid. Zo zou het moeten zijn, geen belastingen betalen en na ons de zondvloed. Gelukkig breiden we het systeem ook uit naar het onderwijs, zodat binnen 20 jaar we toch niet meer begrijpen wat er fout aan is.Ik vind die flexijobs nu eerlijk gezegd wel een van de beste uitvindingen van de laatste jaren. Legaal €15 per uur verdienen, netto, zonder in het zwart te werken. Dat is toch gewoon zalig en hoe het moet zijn? Om nog maar te zwijgen over hoe zalig die is voor de werkgever.
Neen, voor mij is dit gewoon structureel ondergraven van uw sociale zekerheid. ( korte termijn beleid : nu)Ik vind die flexijobs nu eerlijk gezegd wel een van de beste uitvindingen van de laatste jaren. Legaal €15 per uur verdienen, netto, zonder in het zwart te werken. Dat is toch gewoon zalig en hoe het moet zijn? Om nog maar te zwijgen over hoe zalig die is voor de werkgever.
Ma gij, echt?Ach, waar is de tijd dat de stickers "Ik ben blank, daar ben ik trots op" werden uitgedeeld door het veebee.

Ik heb dit systeem vanuit het standpunt van de overheid nooit begrepen. Dit is onder de streep toch gewoon hetzelfde als zwartwerk?Ik vind die flexijobs nu eerlijk gezegd wel een van de beste uitvindingen van de laatste jaren. Legaal €15 per uur verdienen, netto, zonder in het zwart te werken. Dat is toch gewoon zalig en hoe het moet zijn? Om nog maar te zwijgen over hoe zalig die is voor de werkgever.
Misplaatste arrogantie, een typevoorbeeld.Leuk toch hoe oorzaak, gevolg en symptoom hier vlotjes omgedraaid worden![]()
die hervorming zit in structurele sanering van de overheidsfinanciën, en dan kan je gaan hervormen.
Of het was eerder "Het is fijn blank te zijn".Ma gij, echt?
"Ik ben Vlaming, en daar ben ik fier op" was het.Ach, waar is de tijd dat de stickers "Ik ben blank, daar ben ik trots op" werden uitgedeeld door het veebee.
Die had ik vroeger op mijn rugzak hangen, maar die patch was niet partijgebonden. Eerder uit de niet-partijpolitieke Vlaamse Beweging.