contextbinder
Well-known member
SEKAan de ene kant triestig, maar aan de andere kant wat was het alternatief?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SEKAan de ene kant triestig, maar aan de andere kant wat was het alternatief?
De ultieme vernedering voor De Croo. Somers die zich op het mes gooit voor Gwendolyne. Iedereen content, behalve De Croo. *popcorn*
Hahahaha, maar alé. Hoe blind kan je als partij nu zijn?
En Somers schreef dan nog expliciet dat hij plaats wou maken voor nieuwe gezichten![]()
Om naar te kijken ging Stephanie D'hose nu wel beter zijnAan de ene kant triestig, maar aan de andere kant wat was het alternatief?

Sihame El KaouakibiWtf is sek?
Met andere woorden, er was geen deftig alternatief.Sihame El Kaouakibi

fixedEigenlijk toch walgelijk hoe die alleen met zichzelf bezig zijn ipv met goed bestuur. Verkiezingen zijn nog vele maanden weg maar laten we eieren voor ons geld kiezen ipv het mandaat dat we van de kiezer kregen ter goeder trouw uit te zitten.
Die partijDe politiek is echt door en door rot.
Mensen die progressieve verandering willen zien of ethische thema's. Als bedrijfsleider/zelfstandige zijt ge ook nog altijd beter af met een stem voor OVLD ivm de meeste andere partijen, etc.Geen idee wie er nog voor deze partij zou stemmen. Buiten de nonkels en tantes van de partijleden.
Geen idee wie er nog voor deze partij zou stemmen. Buiten de nonkels en tantes van de partijleden.
Mensen die progressieve verandering willen zien of ethische thema's. Als bedrijfsleider/zelfstandige zijt ge ook nog altijd beter af met een stem voor OVLD ivm de meeste andere partijen, etc.
Het is uiteindelijk nog altijd een "goede" partij voor veel mensen. De huidige top deugt gewoon (al twintig jaar) niet en ze zijn naar mijn eigen smaak niet consequent genoeg in hun eigen ideologie (dus nog los van verschil programma en regeerakkoord, zie bv hoe ze in het verleden zijn omgegaan met migratie onder DE Block), maar ik begrijp wel dat er nog altijd kiezers zijn die niet zo maar het kind met het badwater willen weggooien.
Want stel dat OVLD effectief kopje onder gaat. Voor wie moet je dan stemmen als je een liberaal Vlaanderen/Belgie wil krijgen? Er is gewoon geen alternatief.
Ik heb datzelfde gevoel bij Vooruit, Vlaams Belang, CV&V en PDVA eerlijk gezegdGeen idee wie er nog voor deze partij zou stemmen. Buiten de nonkels en tantes van de partijleden.
Deze legislatuur zijn er nog wel wat debatten geweest over euthanasie en abortus waar OVLD slagen heeft thuisgehaald. Daarnaast ook vooruitgang rond de flexijobs (niet onderschatten in een regering met PS), her en der wat btw verlagingen en besparingoperaties,... Zijn toch allemaal punten waar ze voor ijveren in hun programma terwijl ze maar de zevende partij zijn in de regering.De vraag is of stemmen voor VLD een verschil maakt op dat vlak. Het kind draagt de naam maar daar blijft het dan ook wat bij.
Dat bashen hebben ze nu wel zelf veroorzaakt door hun rampzalige communicatie. Ze komen momenteel gewoon niet erg consequent over waardoor hun vergelijkingen in de schaduw komen te staan.Mag het allemaal wat meer zijn? Ja. Mag het allemaal wat consequenter zijn naar de kiezer toe? Absoluut. Maar anderzijds krijg ik toch sterk het gevoel dat het vooral bon ton is om te bashen op de Open VLD, zonder dat het noodzakelijk strookt met de werkelijkheid. Ik heb alleszins toch niet de indruk dat ze hun kiezers beduidend minder bedienen dan de andere partijen. Ik ben alvast benieuwd naar wat de journalisten ter landen zullen schrijven in hun evaluaties in de aanloop naar de verkiezingen toe. Ik denk dat de vlaming vooral extra streng is voor de OVLD door hun absurd personeelsbeleid en bij momenten bedenkelijke strategie in regeringsonderhandelingen.
Veel voor bedrijfsleiders of zelfstandigen doen ze ook niet meer hoor (of toch zeker niet vurig beschermen).Mensen die progressieve verandering willen zien of ethische thema's. Als bedrijfsleider/zelfstandige zijt ge ook nog altijd beter af met een stem voor OVLD ivm de meeste andere partijen, etc.
Het is uiteindelijk nog altijd een "goede" partij voor veel mensen. De huidige top deugt gewoon (al twintig jaar) niet en ze zijn naar mijn eigen smaak niet consequent genoeg in hun eigen ideologie (dus nog los van verschil programma en regeerakkoord, zie bv hoe ze in het verleden zijn omgegaan met migratie onder DE Block), maar ik begrijp wel dat er nog altijd kiezers zijn die niet zo maar het kind met het badwater willen weggooien.
Want stel dat OVLD effectief kopje onder gaat. Voor wie moet je dan stemmen als je een liberaal Vlaanderen/Belgie wil krijgen? Er is gewoon geen alternatief.
Veel voor bedrijfsleiders of zelfstandigen doen ze ook niet meer hoor (of toch zeker niet vurig beschermen).
De MR komt veel sterker voor die groep op.
En alternatief? Er is momenteel geen enkele liberale partij waar we in Vlaanderen op kunnen stemmen.
Nu niet om te zeveren. Maar als er een goede partij is in Wallonie zou ik daar graag op kunnen stemmen.We need MR national!

Met populistische stokebrand GLB-ik-ben-Belgicist-maar-weiger-publiekelijk-Nederlands-te-spreken? Nee, bedankt.We need MR national!