Tanuki_
Crew Member
Hier zowat hetzelfde eigenlijk. Ik train al efkes alleen in mijn garage en op zich heb ik er niet echt problemen mee gehad tot nu toe. Nu was ik in Dublin een gym aan het zoeken waar ik 1 of 2 keer kan komen trainen als ik daar ben. Heb daar een gewichthef gym gevonden en door efkes op hun Instagram te scrollen toch beginnen verlangen naar een beetje sociale interactie bij het trainen. Het zag er gewoon zo plezant uit, samen trainen, elkaar motiveren, beetje zwanzen.. Gezellig!
Dus dan toch ff opzoekwerk gedaan en op 10km van hier een Crossfit(-achtige) box gevonden met ook specifieke momenten gewichtheffen. Al wat contact gehad met de eigenaar ondertussen en klinkt allemaal super goed! Zondag ga ik een eerste proefles gaan volgen, ik ben benieuwd. Met een job die van thuis uit is en al mijn andere hobbies die ook voornamelijk alleen zijn zou het leuk (en mentaal gezond) zijn om wat regelmatiger sociaal contact te hebben met de buitenwereld.
Dus dan toch ff opzoekwerk gedaan en op 10km van hier een Crossfit(-achtige) box gevonden met ook specifieke momenten gewichtheffen. Al wat contact gehad met de eigenaar ondertussen en klinkt allemaal super goed! Zondag ga ik een eerste proefles gaan volgen, ik ben benieuwd. Met een job die van thuis uit is en al mijn andere hobbies die ook voornamelijk alleen zijn zou het leuk (en mentaal gezond) zijn om wat regelmatiger sociaal contact te hebben met de buitenwereld.

Thuis zou ik dan al snel zeggen, ah ja nee eerst nog afwasmachien inladen of met de hond wandelen, en dan zou ik al snel zeggen, achja anders doe ik het morgen wel gewoon, is nu toch al te laat aan't worden.