Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke motorisatie?Vw golf 7 van 2017 injector moeten laten vervangen. Werken laten uitvoeren door onafhankelijke garage.
750€ betaald incl depannage.
Misschien aardig wat werk ingekropen?Welke motorisatie?
Is vrij veel geld tbh.
1.2 benzine met 110 pk. Er moest blijkbaar heel wat gedemonteerd worden om aan het stuk te komen, dus veel werk.Welke motorisatie?
Is vrij veel geld tbh.
Lijkt mij niet meer dan remschijven die oppervlakkig oxideren door de regen (en zout / pekel op de baan) waardoor de remblokjes er op den duur lichtjes tegen vastplakken.
Kan je na het reinigen van de wagen en velgen met kuisproducten typisch ook snel zien dat die schijven een microlaagje roest krijgen.
Gewoon vertrekken en een keertje remmen en die oxidatie is weer weg. Zou mij daar alleszins geen zorgen over maken.
kan ook het 2 massavliegwiel zijn natuurlijk. Men catalogeert dat ook wel nog graag onder koppeling.Koppeling is slijtageonderdeel, dat is niet iets dat kapot is, maar gewoon versleten.
Het is wel niet normaal dat uw koppeling op 100k km's al moet vervangen worden.Ikzelf heb in heel mijn leven nog nooit een koppeling moeten vervangen.
100k is heel snel, gij houd uw voet op de koppeling?
Dat zal je toch voor uzelf moeten uitmaken, maar als het een goede wagen is, dan kan je het vervangen/laten vervangen.
11 jaar met die kmstand zou ik sowieso laten vervangen. Als het geen 1.2 puretech is, zal de rest wel nog zijn jaren doen.Als ge de koppeling moet laten vervangen van een 11 jaar oude wagen met 100k km, zou je dat nog doen? (kostprijs 1100-1800eur)
Uit mijn persoonlijke ervaring uit het verleden, zit ik met het gevoel dat wanneer je eens deftig onder de motorkap moet werken (groot onderdeel vervangen) dat het de start is van verdere miserie.
Tenzij een koppeling op zich 'safe' te vervangen is zonder de rest te moet herafregelen? (niet zo gek veel kennis van auto's )
Offerte garage max is 1800eur met vliegwiel.kan ook het 2 massavliegwiel zijn natuurlijk. Men catalogeert dat ook wel nog graag onder koppeling.
Niet toevallig ook soms gerefereerd als de PSA/Stellantis 1.2 Pure Pech of Puree Tech motor.1.2 puretech
Houd de moeder haar voet op de koppeling lol?Betreft een ford C-max van 2015
(wagen van mn ouders)
Dus da's gene PSA dan dacht ik?![]()
Kan je het vliegwiel niet beter ineens mee laten vervangen? Anders komen daar weer de werkuren bij als het binnenkort ook aan vervanging toe is. Het zijn vooral de uren die geld kosten (hoewel een vliegwiel ook niet goedkoop is natuurlijk, maar als je de volledige werkuren opnieuw moet betalen zal je achterover vallen van de kost denk ik).Offerte garage max is 1800eur met vliegwiel.
1100 als vliegwiel ok is