Proces Johnny Depp vs. Amber Heard

• Onderwerp starter Onderwerp starter Patj
  • Startdatum Startdatum
amber heard zag eruit of ze elk moment kon flauwvallen van de stress.
Game over juffrouwke, nu 15 mil betalen aan Depp.

Laatst bewerkt:
Ik zeg dat ik 99% van de vrouwen geloof die ik hoor praten over zulke zaken, maar dat is persoonlijk en op basis van een steekproef (want ik lees en hoor niet alles, van alle vrouwen he). De statistieken die je toont geloof ik dus wel.

Ze zal er alleszins de echte slachtoffers van huiselijk geweld niet mee geholpen hebben qua geloofwaardigheid.
Hier ga ik niet mee akkoord. Haar gedrag was zo buitensporig en belachelijk. Mensen kunnen gerust nog slachtoffers onderscheiden van hysterische roeptoeters.

Bovendien is het een feit dat Depp zelf een slachtoffer was. Er is vandaag een slachtoffer van huiselijk geweld geholpen, dat hij een man was maakt niets uit. Hij is misschien niet het stereotype slachtoffer, maar was wel een slachtoffer.

Depp wint aanklacht 1 volledig, bewust en met slechte bedoelingen verhaal verzonnen

2 ook

3 ook

Ze geloven haar totaal NIET

Schadeclaim komt er nu aan.

15 miljoen waarvan 5 miljoen voor punitive. Maar die 5 miljoen is capped tot 350k

Ze wint 1 counter claim voor 2 mil.
Een terechte uitspraak.

Er zijn bepaalde zaken misschien wel gebeurd die niet koosjer waren, maar ze wilde Depp letterlijk door de gehaktmolen draaien, daardoor begon ze alles op te smukken en leugens erbij te verzinnen. Zo geraak je je geloofwaardigheid kwijt.

Depp had minder moeite om zijn verhaal te doen omdat hij minder of helemaal niet moest liegen.

Als je elke dag een verhaaltje moet verzinnen val je veel sneller door de mand dan wanneer je gewoon vertelt wat er echt gebeurd is.

11% van de Amerikaanse mannen en 6% van de Amerikaanse vrouwen wordt in hun leven ooit valselijk beschuldigd (niet noodzakelijk bij de politie) van seksueel misbruik, huiselijk geweld of kindermisbruik. In beide gevallen is de meerderheid van de daders vrouwen (zijn wrs seriële leugenaars)

Ik wil daarmee niet zeggen dat alle aanklachten vals zijn, maar die zekerheid dat 99% van de zaken waar is, is niet juist. Vrouwen zijn net als mannen in staat om vreselijke zaken te doen. Mannen zullen vaker impulsief fysiek geweld gebruiken, vrouwen meer karaktermoord.
Je extrapoleert extrapolaties. Die 11% gaat al niet over rechtszaken, en toch stel je dat al gelijk. Dan extrapoleer je die schatting van een heel ‘rechtsgrage’ staat naar hier, wat ook op niks gebaseerd is. Om met een claim te komen die je nog nergens onderbouwd hebt.

Laatst bewerkt:
Een terechte uitspraak.

Er zijn bepaalde zaken misschien wel gebeurd die niet koosjer waren, maar ze wilde Depp letterlijk door de gehaktmolen draaien, daardoor begon ze alles op te smukken en leugens erbij te verzinnen. Zo geraak je je geloofwaardigheid kwijt.

Depp had minder moeite om zijn verhaal te doen omdat hij minder of helemaal niet moest liegen.

Als je elke dag een verhaaltje moet verzinnen val je veel sneller door de mand dan wanneer je gewoon vertelt wat er echt gebeurd is.

Ik moet vooral denken aan die opname waar ze zo fier zei.

"Tell em Johnny, tell the world: 'I, Johnny Depp, a man, am a victim of domestic abuse violence and see how many people side with you' "

En dat bepaalde media gewoon kopte dat ze als slachtoffer van huiselijk geweld de toorn van "onze cultuur" voelde.

Zo’n knappe vrouw vroeger en nu… damn 😳
Een mooie vrouw idd, maar ook een zeer gevaarlijke... .
Hieronder mugshot v een arrestatie v vroeger, ze had een vriendin pak slaag gegeven op een luchthaven.
Dus ze had al een strafblad ivm geweld.

7efaf-16522498690267-1920.jpg

Ik denk dat Johnny nu goed kan gaan onderhandelen met Disney voor Pirates.
De volgende film met Depp wordt een gigantisch succes, daar zal Disney wel wat voor over hebben.
Die wil toch niks meer met Disney te maken hebben?

Wat een gedoe allemaal :unsure:

Mijn fake news radar is aan het afgaan bij dit soort dingen.
Beetje gaan graven, maar ik vind geen bronnen die ik ten volle vertrouw dus for what it's worth zou die mugshot uit 2003 genomen zijn bij een arrestatie voor het rijden met een geschorst rijbewijs. Wat betreft het "strafblad voor geweld" vind ik wel meerdere bronnen. Ze had in 2009 (dus staat sowieso los van de mugshot) inderdaad een ruzie met haar toenmalige vriendin op een luchthaven, maar ze is daar niet voor vervolgd en de ex-vriendin in kwestie heeft jaren later aangegeven dat het allemaal een misverstand was en dat de aanwezige politie-agenten het ferm opgeblazen hebben. Geen strafblad dus. Het lijkt er dus op dat je radar gelijk heeft.

Dit hele proces is een drama voor de rechtstaat. Schrikwekkend zelfs.

Goed dat er nu een uitspraak is. Kunnen ze in de VSA ook in beroep gaan?

Amber scoort wel hoog in de rechtse punt bovenaan.

1*79nRWhJ2hYzpHfXnSGc5hQ.jpeg

Wat een gedoe allemaal :unsure:

Mijn fake news radar is aan het afgaan bij dit soort dingen.
lol fake news,
sta zelfs op wikipedia.

Personal life​

Heard publicly came out in 2010,[98] but has stated, "I don't label myself one way or another – I have had successful relationships with men and now a woman. I love who I love; it's the person that matters".[99]

Heard was in a relationship with photographer Tasya van Ree from 2008 to 2012.[98][100] Heard had her last name legally changed to van Ree during the relationship and reverted to her birth name in 2014.[2] In 2009, Heard was arrested in Washington state for misdemeanor domestic violence, after allegedly grabbing van Ree and hitting her arm, but was never charged. The arrest was made public during Heard's divorce proceedings from actor Johnny Depp in 2016, after which a statement was issued by Heard's publicist in which van Ree said that Heard had been "wrongfully" accused, that the incident had been "misinterpreted and over-sensationalized" and that she recalled "hints of misogynistic attitudes toward us which later appeared to be homophobic when they found out we were domestic partners and not just 'friends'."[101][102] The female officer that conducted the arrest is openly a lesbian herself.[103]

Terug
Bovenaan