PRONOSTIEK Jupiler Pro League 2024-25 (en anderen?)

In welke competities zie jij jezelf een seizoen lang pronostikeren?

• Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

Général Zantas

Well-known member
Via voetbalpoules.nl kunnen we voor allerlei competities een pronostiek houden, net zoals bij het EK het geval was. Opzet is simpel, vooraf pronostikeer je de eindposities van alle clubs in de competitie en de topscorer van de competitie, tijdens het seizoen door pronostikeer je telkens het matchresultaat met af en toe voor extra punten de doelpuntenmakers.

Dit zijn alle pronostieken die we kunnen lopen. JPL is er afgeknipt maar die is ook mogelijk dus.

q8Dl01j.jpeg

@StannekeS Kan jij ons laten weten of de bestaande BG-groep gebruikt kan blijven worden voor verdere prono's? Ik vermoed dat jullie voor het EK een Pro-account moesten aanmaken, en ik weet niet of die enkel voor die competitie actief was, of voor een jaar, of ...

Ik denk wel dat het lukt. Ik zal een apart topic starten om de pool op te starten. Het is wel nogal last minute, dus de openingspost is maar zozo. Ik pas die later nog wel eens aan.

ik zie er nu al 6 gebruikers in:

1721763586296.png

Ik doe mee met Fantasy van JPL. Als iemand een minileague kan maken, doe gerust!

Ik moet reizen met vliegtuig dadelijk dus ga het niet meer kunnen doen.

@StannekeS Misschien best dat dit topic gesloten wordt, gezien we een dedicated topic hebben voor JPL en dit eerder was om interesse te peilen. maar nu beginnen mensen hier ook te posten om geaccepteerd te worden, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan