Général Zantas
Well-known member
Via voetbalpoules.nl kunnen we voor allerlei competities een pronostiek houden, net zoals bij het EK het geval was. Opzet is simpel, vooraf pronostikeer je de eindposities van alle clubs in de competitie en de topscorer van de competitie, tijdens het seizoen door pronostikeer je telkens het matchresultaat met af en toe voor extra punten de doelpuntenmakers.
Dit zijn alle pronostieken die we kunnen lopen. JPL is er afgeknipt maar die is ook mogelijk dus.
@StannekeS Kan jij ons laten weten of de bestaande BG-groep gebruikt kan blijven worden voor verdere prono's? Ik vermoed dat jullie voor het EK een Pro-account moesten aanmaken, en ik weet niet of die enkel voor die competitie actief was, of voor een jaar, of ...
Dit zijn alle pronostieken die we kunnen lopen. JPL is er afgeknipt maar die is ook mogelijk dus.
@StannekeS Kan jij ons laten weten of de bestaande BG-groep gebruikt kan blijven worden voor verdere prono's? Ik vermoed dat jullie voor het EK een Pro-account moesten aanmaken, en ik weet niet of die enkel voor die competitie actief was, of voor een jaar, of ...