BG Prono: Jupiler Pro League 2024-2025

StannekeS

Crew Member
Crowdfunder FE
Hallo iedereen.

Dit is een redelijk last minute opzet voor de BG prono voor de Jupiler Pro League 2024 - 2025. Ik maak er later nog wel een uitgebreidere openingspost van, maar aangezien de competitie aanstaande vrijdag start is het belangrijkste dat de pool zsm opgezet werd. Ik hoop dat ik alles goed heb op gezet, want het is ook de eerste keer dat we een landen competitie doen met een bestaande pool. Dus ik hoop dat alles werkt. Als dat niet is, stuur me gerust een PM of tag me even in dit topic.

Inschrijven​

Aanmelden BG pool

Je moet alleen een account aanmaken en een teamnaam verzinnen en dan zal je verschijnen in de BG pool. Als je mee gedaan hebt aan de EK pool moet je je alleen nog aanmelden voor de Jupiler Pro League via de menu "Mijn - Competities"

BG pool naam = BeyondGaming

Geef in dit begeleidend topic of via PM of discord even je teamnaam door, dan kunnen we je deelname valideren/accepteren
en je team toevoegen in de deelnemerslijst. We krijgen een hoop aanmeldingen binnen, ook van niet leden. Dus het is belangrijk dat we via dit topic weten wie mee doet zodat we alleen BG leden kunnen accepteren.

Wanneer?​

De competitie start op 26 juli om 20:45 met de match Club Brugge - KV Mechelen. Maar je kan natuurlijk vanaf dit moment beginnen te pronostikeren.

Regels​

De uitgebreide spelregels zijn te vinden op deze pagina: spelregels
Het is belangrijk om te weten dat deze pronostiek in 2 delen verloopt: nl. Extra en Wedstrijden

• Extra: Dit stuk moet volledig ingevuld worden voor 24 augustus 2024 16:00. Er zitten ook een schiftingsvraag bij in geval van gelijke stand.
  • Wedstrijden: De wedstrijden kunnen op voorhand ingevuld worden of tot net voor de match begint. Voor sommige matchen moet er een doelpuntenmaker ingevuld worden voor extra punten.
De huidige stand binnen de BG pool kan je zien via deze link: BG pool stand

Kleine correctie, je hebt tijd tot 24 Augustus om het "Extra" gedeelte in te vullen, dat is dus het uiteindelijke klassement en de topscoorder.

Vul hier je voorspellingen in, dat kan tot 1 seconde voor aanvang van de wedstrijd. Bij de wedstrijden van de dag moet je ook de eerste doelpuntenmaker(s) voorspellen. Kijk hier voor meer informatie.

Je hebt de extra voorspellingen nog niet ingevuld voor:

Ik heb me toegevoegd gisteren maar er blijft staan : wacht op goedkeuring in de pool?
Dat komt door deze regel, zie openingspost:

Geef in dit begeleidend topic of via PM of discord even je teamnaam door, dan kunnen we je deelname valideren/accepteren en je team toevoegen in de deelnemerslijst. We krijgen een hoop aanmeldingen binnen, ook van niet leden. Dus het is belangrijk dat we via dit topic weten wie mee doet zodat we alleen BG leden kunnen accepteren.
Zal je toevoegen.

Ik zie dat er nog vrij veel mensen hun prono niet hebben ingevuld voor dit weekend. Nog maar een paar uur voor de eerste wedstrijd van start gaat, heren!

Ik zie dat er nog vrij veel mensen hun prono niet hebben ingevuld voor dit weekend. Nog maar een paar uur voor de eerste wedstrijd van start gaat, heren!

Bij de vorige speeldag had ik met 57 punten blijkbaar het meeste punten vergaard van alle deelnemers. Jammer dat je daarvoor geen prijzen krijgt in dit spelletje.

Terug
Bovenaan