Ps5 gezocht voor verjaardag zoon( bereid 800EUR) te betalen.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben geen robin hood, ik zie een kans en ik pak ze. niemand houd jou tegen hetzelfde te doen.

WoW, lang geleden dat ik nog zo een bullshit gelezen heb.

Dus jouw uitleg is dat jij eigenlijk een goede daad doet voor mensen door hun artikels aan te bieden aan een hogere prijs dan dat ze normaal te koop zijn? Omdat zij de kans niet hebben er eentje te kopen vanwege mensen die via bots alles op kopen. (SPOILER, door mensen zoals u dus...)

Als er 100 zijn zoals u, dan waren dat al 2000 artikels meer die beschikbaar waren op de normale manier. Jezelf wegsteken achter grotere scalpers praat jouw zever niet goed hoor. Dat is even belachelijk als zeggen "ik heb maar €50 euro gestolen, mijn vriend stal €200, ik ben eigenlijk zo slecht nog niet..."

Los hiervan zijn praktijken zoals deze hier gewoon al niet toegestaan op het forum, of jij dat nu wel of niet correct handelen vind. Dus van mij part doe je wat je wilt, ik snap wel dat mensen hier en daar een graantje wille mee pikken op zo zaken, hoe smerig het ook is. Maar als je weet dat het hier niet toegestaan is, kom je met je uitleg nergens. Plus zoals ik al zei, je steekt je praktijken gewoon weg achter iemand die hetzelfde doet maar erger en op grotere schaal. Beetje triestig en hypocriet wel.

Je bent gewoon onderdeel van het probleem

Waarom niet gewoon van die extra consoles afblijven zodat mensen ze gewoon aan de normale prijs kunnen kopen ipv een surplus omdat jij zo nodig half winkeltje

WoW, lang geleden dat ik nog zo een bullshit gelezen heb.

Dus jouw uitleg is dat jij eigenlijk een goede daad doet voor mensen door hun artikels aan te bieden aan een hogere prijs dan dat ze normaal te koop zijn? Omdat zij de kans niet hebben er eentje te kopen vanwege mensen die via bots alles op kopen. (SPOILER, door mensen zoals u dus...)

Als er 100 zijn zoals u, dan waren dat al 2000 artikels meer die beschikbaar waren op de normale manier. Jezelf wegsteken achter grotere scalpers praat jouw zever niet goed hoor. Dat is even belachelijk als zeggen "ik heb maar €50 euro gestolen, mijn vriend stal €200, ik ben eigenlijk zo slecht nog niet..."

Los hiervan zijn praktijken zoals deze hier gewoon al niet toegestaan op het forum, of jij dat nu wel of niet correct handelen vind. Dus van mij part doe je wat je wilt, ik snap wel dat mensen hier en daar een graantje wille mee pikken op zo zaken, hoe smerig het ook is. Maar als je weet dat het hier niet toegestaan is, kom je met je uitleg nergens. Plus zoals ik al zei, je steekt je praktijken gewoon weg achter iemand die hetzelfde doet maar erger en op grotere schaal. Beetje triestig en hypocriet wel.

begrijpend lezen is te moeilijk voor jou? er zijn heel de dag door kaarten in stock. op elk moment van de dag kan je een 3070 of 3090 kopen uit vrije voorraad. (3060Ti en 3080 wat moelijker) Aleen verkopen de WINKELS ze aan woekerprijzen die nog eens dubbel zo hoog liggen als 2dehands prijzen.

is dat nu echt zo moeilijk te begrijpen? of steek je expres uw kop in uw gat.

de moment dat ze op webshops normale prijzen vragen voor een kaart kan ik de mijne ook niet meer verkopen voor een prijs die er tussen ligt hé.

De moment dat amazon en die 2 die franse webshops er mee stoppen. ( de fransen zijn nu ook al weken de prijzen aan het opdrijven en marges zakken) is het ook gedaan voor mensen zoals ik. maar jij gaat nog altijd 1400 euro voor een 3070 betalen hoor.

die 100 mensen zoals mij die 2000 artikelen verkopen aan +30% winst wegen echt niet op tegen wat er bij de winkels binnenkomt. Die kerel bij megekko uit mijn andere post waar ik het over had die verzetten er maandelijks 4000 tot 5000. en dat zijn legit inkopenaan MSRP. Daarbovenop verkopen ze er nog eens honderden die ze zelf afkopen van goedkoper geprijsde winkels+ amazon.

Daarbovenop doen ze nog andere smerige trukken. Als ze zien dat de wachtlijst te hoog is van bijvoorbeeld een msi gaming X trio blabla restocken ze dat model niet meer, zeggen ze dat het niet meer te verkrijgen is en cancelen ze alle orders. Ondertussen ze verkopen ze wel een andere msi kaart met een ander kleurtje aan 50% hogere prijs waar je je opnieuw voor kan inschrijven in een wachtrij.

en ten tweede : ik verkoop hier niks meer. Gaat veel te traag en altijd teveel gezaag.

die ps5 is hier een uur geleden onverwachts veel vroeger toegekomen, heeft 10 min op 2dehands gestaan en was verkocht voor 750.

Nu heb ik toch weer de moeite gedaan om hier op te antwoorden terwijl ik zei dat niet meer te doen. Moest ik in uw schoenen staan en ik moest kiezen tussen een 3070 te kopen van iemand voor 900 waarop die persoon dan 150€ winst maakt of eentje bestellen bij een webshop voor 1400 waarop ze 850 euro marge hebben , ik zou het wel weten. Want als je een kaart wou aan een degelijke prijs, had je er al lang eentje. genoeg publieke stocktrackers waar het u na een maandje camperen aan je pc wel lukt er eentje te snipen op de manuele manier.

Laatst bewerkt:
Jammer dat er altijd winst gemaakt moet worden.
Heb al 4 PlayStation 5's gekocht voor anderen en ze zijn allemaal weggegaan aan de aankoopprijs en geen cent meer.
Maar goed, deze mag op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan