Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goldrusher heeft het nochtans op 9lives toen gepost, de PS4 was 7 maanden na launch nog moeilijk te krijgen....Naar mijn weten was de PS4 na 2-3 maanden toch overal goed voorradig hoor.
Amazon UK? Moet je daar nu niet enorm veel extra kosten op betalen door de brexit?Zonet nog een disc versie kunnen bestellen via die telegram groep![]()
Welke groep heb je gebruikt?Zonet nog een disc versie kunnen bestellen via die telegram groep![]()
Welke groep heb je gebruikt?
Neen, je betaald €530 voor de disc versieAmazon UK? Moet je daar nu niet enorm veel extra kosten op betalen door de brexit?
Nog niet de moeite gedaan om dat te regelen, maar werkt blijkbaar wel? Is dat eigenlijk moeilijk? Niet dat ik zo per sé asap een PS5 wil maar goed, als het kan waarom niet?
Kan je me desnoods via pm even uitleggen hoe dat dan werkt? Versta er niet veel van.ik heb er via die telegram groep al 2 kunnen scoren. Voor mij stukken interessanter dan op 16 wachtlijsten te staan.
Kan je me desnoods via pm even uitleggen hoe dat dan werkt? Versta er niet veel van.
gewoon in de store die ‘telegram’ app downloaden en dan de link die ik heb gepost toevoegen. Je krijgt dan een melding als er toestellen beschikbaar zijn. Dan is het gewoon een kwestie van er snel genoeg bij te zijn.Er zijn toch extra douanekosten vanaf nu aan verbonden? "Het VK staat sinds 1 januari gelijk met VS of China of Australië. Wie daar iets bestelt dat duurder is dan 22 euro moet daarop de Belgische btw betalen. En op pakjes die meer dan 150 euro waard zijn, komen daar ook nog eens invoerrechten bij."Neen, je betaald €530 voor de disc versie
Als ik bij m’n afrekening kijk zie ik 80£ als ‘import fee’.Er zijn toch extra douanekosten vanaf nu aan verbonden? "Het VK staat sinds 1 januari gelijk met VS of China of Australië. Wie daar iets bestelt dat duurder is dan 22 euro moet daarop de Belgische btw betalen. En op pakjes die meer dan 150 euro waard zijn, komen daar ook nog eens invoerrechten bij."
Auw. Dat zijn dus de invoerrechten. Kan goed zijn dat de postbode dan ook nog de Belgische btw moet innen als hij aan de deur komt te staan.Als ik bij m’n afrekening kijk zie ik 80£ als ‘import fee’.