PS5 waar nog te vinden?

Die Telegram moet ge wel veel sjaans met hebben, gsm ligt naast mij en van zodra melding komt dan open ik dat binnen de 5 seconden en nog nooit de mogelijkheid gehad om 1 te kopen.

Is 1 keer maar toen ik dat toevoegde in winkelmandje was het al weer weg.

Er zijn toch extra douanekosten vanaf nu aan verbonden? "Het VK staat sinds 1 januari gelijk met VS of China of Australië. Wie daar iets bestelt dat duurder is dan 22 euro moet daarop de Belgische btw betalen. En op pakjes die meer dan 150 euro waard zijn, komen daar ook nog eens invoerrechten bij."
Neen er komt niets bij

Die Telegram moet ge wel veel sjaans met hebben, gsm ligt naast mij en van zodra melding komt dan open ik dat binnen de 5 seconden en nog nooit de mogelijkheid gehad om 1 te kopen.

Is 1 keer maar toen ik dat toevoegde in winkelmandje was het al weer weg.
Ja dat hangt van de hoeveelheid af. Toen Amazon begin december echt stock had binnengekregen (en dan heb ik het over 100-tallen consoles over UK, DE, ES, IT, FR), had je echt wel een 5-tal minuten de tijd om te bestellen.

Als het echt binnen 5 sec weg is, wilt dat meestal zeggen dat ze ofwel een heel minieme stock hadden ofwel bv mensen die hem op marketplace hebben gezet of geannuleerde items etc.

Neen er komt niets bij
Zeker? Wat betekent die 80 pond import fee dan die hierboven genoemd wordt? Want idd de PS5 kost ongeveer 530 EUR uitgerekend VOOR de Brexit? Zou me verbazen moest Amazon UK niets extra rekenen en er zouden normaal Duane kosten vanaf januari bijkomen.
(Tenzij natuurlijk Amazon een Europees depot voorziet voor EU bestellingen. mijn digital kwam destijds ook uit Duitsland leek het, was wel een engels model met engelse stekker.)

Ja dat hangt van de hoeveelheid af. Toen Amazon begin december echt stock had binnengekregen (en dan heb ik het over 100-tallen consoles over UK, DE, ES, IT, FR), had je echt wel een 5-tal minuten de tijd om te bestellen.

Als het echt binnen 5 sec weg is, wilt dat meestal zeggen dat ze ofwel een heel minieme stock hadden ofwel bv mensen die hem op marketplace hebben gezet of geannuleerde items etc.

Zeker? Wat betekent die 80 pond import fee dan die hierboven genoemd wordt? Want idd de PS5 kost ongeveer 530 EUR uitgerekend VOOR de Brexit? Zou me verbazen moest Amazon UK niets extra rekenen en er zouden normaal Duane kosten vanaf januari bijkomen.
(Tenzij natuurlijk Amazon een Europees depot voorziet voor EU bestellingen. mijn digital kwam destijds ook uit Duitsland leek het, was wel een engels model met engelse stekker.)

Volgens de officiele douane gegevens is dat inderdaad juist en zit er 0% inklaring op spelcomputers uit de UK

Je had vandaag vrij veel tijd om te bestellen hoor, minuten in plaats van seconden. Ging het zelf bijna doen, maar ben niet op de hoogte van eventuele douane etc, en heb dan maar geskipt. Leek me straf dat er geen BTW moest betaald worden..? Maar die zat dan mss vervat in die import fees natuurlijk.

Morgen is er nog een dag!
:unsure:

Heb ondertussen contact gehad met hun klantenservice en ze gingen het onderzoeken. Bestelling stond wel nog steeds in hun systeem.

Nog mensen die bij GM hun pre-order hebben gezet en nog geen ps5 hebben? 30 september men pre-order geplaatst bij GM Hasselt en nog steeds geen mailtje. (Buiten degene die ze in december uitstuurde :p )

Door de verhuis wat veel werk gehad en de pre order jammer genoeg gemist. Je kan buiten GM zelfs nergens een pre order plaatsen nu, echt jammer. Ze zouden beter wel de mensen met een pre order eerst eentje geven ipv nu alles laten op te kopen door scalpers. Zou dat gebeuren toch al wat naar beneden halen denk ik. Nu ja. Nog even zoet met andere games en nog niet direct iets wat ik echt wil op de PS5. Zolang ik tegen de nieuwe battlefield eentje heb ben ik blij ;-)

Zat ik heel de dag te hopen omdat er sprake is van dat Bol er 2200 krijgt voor de mensen op de reserveringslijst. Weer nix 🙄

Zat ik heel de dag te hopen omdat er sprake is van dat Bol er 2200 krijgt voor de mensen op de reserveringslijst. Weer nix 🙄
Er was sprake dat zij die vandaag binnenkrijgen en dus de komende dagen misschien verdelen....

eerst aan de reserveringslijst en eventuele rest wss online...

Maar het blijven allemaal geruchten e

Terug
Bovenaan