Overdrijven is ook een kunst...Carrefour Diest zeide ze dat je nu pas in 2022 kans hebt om je ps5 te kopen in de winkel en niemand meer op de lijst zette![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overdrijven is ook een kunst...Carrefour Diest zeide ze dat je nu pas in 2022 kans hebt om je ps5 te kopen in de winkel en niemand meer op de lijst zette![]()
Die Telegram groep dat ooit op 9lives stond trekt idd op geen hol.Klopte dus langs geen kanten.
Wrs zodat mensen niet meer bellenDie van Diest is duidelijk een zenuwinzinking nabij na alle vragen de laatste maanden.
Pas in 2022, la mij gerust!!

Hoe vaak heb je die gebeld?Die van Diest is duidelijk een zenuwinzinking nabij na alle vragen de laatste maanden.
Pas in 2022, la mij gerust!!

Ik moet zeggen dat ik dit indertijd bij momenten ook wel beu was. En dat waren heel vaak gasten van 9L, die er niet even bij nagedacht hadden dat wij ook op het forum zaten. De dingen die ik zogezegd tegen hun zei was vaak lachen.Hoe vaak heb je die gebeld?![]()
De beleveringsrondes starten normaal volgende week terug op.Carrefour Diest zeide ze dat je nu pas in 2022 kans hebt om je ps5 te kopen in de winkel en niemand meer op de lijst zette![]()

Was GM niet € 50 voorschot?Al ergens info over hoe het zit bij GameMania. Heb in Oudenaarde al sinds begin september pre-order staan (met 250 euro voorschot) en nog altijd niks gehoord.

Op 9L werd iemand deze week opgebeld door GM en kon er eind van de week om komen. Pre-order was van half juni.Al ergens info over hoe het zit bij GameMania. Heb in Oudenaarde al sinds begin september pre-order staan (met 250 euro voorschot) en nog altijd niks gehoord.
Mocht ook wel eens gebeuren, precies een eeuwigheid geleden. (als je elke dag zit te wachten)Deze week leveringsronde en volgende week ook terug.
Komt wel goed mannen![]()
was overname Xbox One X, en dan meteen omgeruild voor preorder.Was GM niet € 50 voorschot?![]()
Ik heb nog niks gehoord, maar ok, de hoop niet opgeven zekerDeze week leveringsronde en volgende week ook terug.
Komt wel goed mannen![]()