D
Deleted member 37
Guest
Hier stond er levering vrijdag maar is zonet naar morgen 20u versprongen.
Ben benieuwd want Bpost track and trace werkt zelf nog niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mij staat het nu ook op morgen 20u. Kvraag me wel af of ze dan morgen donderdag bedoelen, of morgen vrijdag (aangezien we al donderdag zijnHier stond er levering vrijdag maar is zonet naar morgen 20u versprongen.
)Lol daar had ik niet aan gedachtBij mij staat het nu ook op morgen 20u. Kvraag me wel af of ze dan morgen donderdag bedoelen, of morgen vrijdag (aangezien we al donderdag zijn)

. idemZo ver tot m'n betaalkeuze kunnen gaan, maar dan telkens foutmelding. Freaking amazon.es! :'(
Troost u, na dinsdag op amazon duitsland geen succes te hebben heb ik net de spaanse amazon geprobeerd aangezien het bij sommige van de week wel was gelukt na herhaaldelijk te blijven klikken.Zo ver tot m'n betaalkeuze kunnen gaan, maar dan telkens foutmelding. Freaking amazon.es! :'(
Ja en nee, volgens mij is dat deels wel hetzelfde warehouse (hangt van de producten af, heb ook al dingen uit de UK ontvangen die via Amazon.nl besteld waren). Maar het is niet omdat ze op .de verschijnen dat ze ook op .nl beschikbaar zijn. Als Amazon netjes is zouden ze dus ook een deel opzij moeten houden voor hun .nl klanten.Is amazon NL niet gewoon dezelfde stoch als DE? Heb dat eens ergens gelezen een maandje terug.
Ok. Ik heb bij mijn weten amazon.nl nog niet in telegram zien verschijnen voor echte stock. Alleen voor 2de hands.Ja en nee, volgens mij is dat deels wel hetzelfde warehouse (hangt van de producten af, heb ook al dingen uit de UK ontvangen die via Amazon.nl besteld waren). Maar het is niet omdat ze op .de verschijnen dat ze ook op .nl beschikbaar zijn. Als Amazon netjes is zouden ze dus ook een deel opzij moeten houden voor hun .nl klanten.
Ok. Ik heb bij mijn weten amazon.nl nog niet in telegram zien verschijnen voor echte stock. Alleen voor 2de hands.
Die wat hier al tig keer vermeld staat. Iedereen die ik ken met een PS5 heeft hem via die groep. Zeer betrouwbaar zou ik zeggen.Welke telegramgroep is dit juist? Is die in het verleden al betrouwbaar gebleken?