PS5 waar nog te vinden?

PMs hoeven niet meer, de PS5 is al opgehaald door Shaddix. Wel sympathiek die mannen van Fnac, die beiden daarnet nog om te verifiëren dat ik hem wel liet ophalen :)
Ze waren inderdaad een beetje achterdochtig, maar ik snap het wel, je kon de namen van sommige reservaties gewoon aflezen achter de toog...
Mijn weekend kan in ieder geval niet meer stuk 🎉

Ze waren inderdaad een beetje achterdochtig, maar ik snap het wel, je kon de namen van sommige reservaties gewoon aflezen achter de toog...
Mijn weekend kan in ieder geval niet meer stuk 🎉
De betere weekends 😀

Mijn schoonbroer is hier zijne ps5 komen ophalen die ik had kunnen bestellen via amazon.de. Kerel van 36 zo blij al een vis. 😂

hier ook veel interesse.
als iemand zijn nieuwe ongeopende ps5 kwijt wil.
ben van beringen en kan me wel verplaatsen.
je krijgt een kleine verrassing erbij :p

Toch eigenlijk onbegrijpelijk hoe we zoveel maanden na release nog altijd geconfronteerd worden met die schaarste. Je zou toch denken dat Sony zijn productie ondertussen toch al 5 versnellingen hoger heeft geschakeld.

Toch eigenlijk onbegrijpelijk hoe we zoveel maanden na release nog altijd geconfronteerd worden met die schaarste. Je zou toch denken dat Sony zijn productie ondertussen toch al 5 versnellingen hoger heeft geschakeld.
Ik begrijp het wel eigenlijk:
  • Covid
  • Schaarste bepaalde grondstoffen
  • Scalpers
  • Grote vraag
Wat niet wil zeggen dat ik het niet spijtig vind, ik wacht ook nog steeds op een PS5 😁

Zal nog even wachten of Urboembake nog antwoordt. Die zat in de originele thread inderdaad al lang te wachten :)

Jongens bedankt da ge aan mij had gedacht enzo maar heb inderdaad al een toestel via Amazon te pakken. 👍🏻👍🏻👍🏻

sorry dak nu pas reageer maar gisteren gewerkt van 6-19 en als ik beyondgaming wou bekijken moest ik eerst 2stapsverificatie invullen en lukte niet direct.

het wachten wordt nu toch wat crazy hoor :p normaal gene last van, maar nu.... maar das omdat mnn maten hem ondertussen al wel via dreamland hebben (en na mij hebben gepreorderd gvd).. iemand een idee of er deze of volgende week een levering gaat komen bij GM?

Bij mij staat er bij mijn reservatie van dreamland nog steeds 04/02/2021 en levering vertraagd. Zijn ondertussen wel al 8 februari. Had hem besteld op de moment het kon. Misschien komt het omdat ik een digital edition heb besteld dat het langer duurt.

Vorige maand is de PS4 Pro uit productie gehaald, en ook van de PS4 wordt intussen nog maar één model gemaakt. Maar vergeet niet dat de consoles die op de release werden geleverd, voor een groot deel al lang op voorhand waren geassembleerd. Sommige zelfs al in mei.

Bij mij staat er bij mijn reservatie van dreamland nog steeds 04/02/2021 en levering vertraagd. Zijn ondertussen wel al 8 februari. Had hem besteld op de moment het kon. Misschien komt het omdat ik een digital edition heb besteld dat het langer duurt.
Bij mij staat er hetzelfde en ook digitale editie. Maar wel een datum van 05/01/2021 :rolleyes:

IMG_20210206_131253__01__01.jpg

Zaterdag wat telefoontjes mogen uitvoeren en een hoop klanten blijgemaakt! 😛

Terug
Bovenaan