PBR Streetgang
Well-known member
Ik heb Can al een paar keer geprobeerd, maar de klik komt maar niet...![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb Can al een paar keer geprobeerd, maar de klik komt maar niet...![]()
Het is niet omdat je fan bent van het genre dat je automatisch even grote fan bent van alle bands daarin natuurlijk. Als je mij toch een bepaald album kunt aanbevelen mag dat altijd.
The Lost Tapes.Het is niet omdat je fan bent van het genre dat je automatisch even grote fan bent van alle bands daarin natuurlijk. Als je mij toch een bepaald album kunt aanbevelen mag dat altijd.

Ik ben hier nu naar aan het luisteren. Het klinkt leuk, absoluut! De korte stukjes waarin een beetje gek wordt gedaan zijn zelfs zeer leuk, ...maar een echt "wauw"-gevoel heb ik toch nog altijd niet.
Hierdoor ben ik fan geworden. Hallelallelallelallelalleluwaaaaah!!!
.
Smaken en meningen enzo, sure. Maar allez, dit is toch een absolute een masterclass in ritme... Jaki Liebezeit op z'n best, die kerel is gewoon een metronoom tot leven gekomen!Er gebeurt hier op ritmisch gebied veel te weinig op imo. Sorry.![]()
Hierdoor ben ik fan geworden. Hallelallelallelallelalleluwaaaaah!!!
Deze ook wel, vind ik. Daarmee ben ik eigenlijk fan geworden na het zien van de film Deep End.Smaken en meningen enzo, sure. Maar allez, dit is toch een absolute een masterclass in ritme... Jaki Liebezeit op z'n best, die kerel is gewoon een metronoom tot leven gekomen!
Deze ook wel, vind ik. Daarmee ben ik eigenlijk fan geworden na het zien van de film Deep End.
Same. Klinkt ook psychedelischer imo.Deze vind ik een PAK beter dan de vorige. De drummer is idd erg goed, gitaar zit beter en de zang ook. Maar vooral de mix zit beter voor mij, niet zoveel "in your face" meer.
Allé man, er is zoveel geweldige psych dat brak mono gemixt is. Het gaat ook om de vibes.Deze vind ik een PAK beter dan de vorige. De drummer is idd erg goed, gitaar zit beter en de zang ook. Maar vooral de mix zit beter voor mij, niet zoveel "in your face" meer.

Allé man, er is zoveel geweldige psych dat brak mono gemixt is. Het gaat ook om de vibes.
Doe echt eens de moeite om die Can platen te checken. Ik kan er niet bij dat fans van Amon Duül geen fan van Can zijn omwille van de balans in een mix en betere zang.

Deze ook wel, vind ik. Daarmee ben ik eigenlijk fan geworden na het zien van de film Deep End.