Ik zou denken dat er daarover ook mag worden gepraat hier?

No worries, het was geen aanklacht ;). Eerder een "tiens, da topic had ik hier precies nog niet gezien", gevolgd door een "hold the horses, the rockinfused variant". Alles kan uiteraard, maar die dingen hier droppen zou een beetje vloeken tegen de gang van 30 pagina's...

Wel eens doorheen lezen dit weekend; de Roon database beperkt zich hier in die stijl tot wat Hendrix, Moody Blues, Love en The Zombies (Time of the season, what else), so you never know what is to be found (lots, op basis van het topic, that's clear).

No worries, het was geen aanklacht ;). Eerder een "tiens, da topic had ik hier precies nog niet gezien", gevolgd door een "hold the horses, the rockinfused variant". Alles kan uiteraard, maar die dingen hier droppen zou een beetje vloeken tegen de gang van 30 pagina's...

Wel eens doorheen lezen dit weekend; de Roon database beperkt zich hier in die stijl tot wat Hendrix, Moody Blues, Love en The Zombies (Time of the season, what else), so you never know what is to be found (lots, op basis van het topic, that's clear).

Ik hou wel van goeie Goa. Doe maar!

Was eens aan het rondkijken op Bandcamp Daily en stootte in de essential releases op onderstaande (voornamelijk) instrumental psych album dat blijkbaar materiaal bevat dat opgenomen werd in de nineties. Anyway, instant mijn sokken geblazen. Die distortion :drool:
Nog wat Bandcamp info:
Black Tape II is only the second widely available release by Ohkami No Jikan (The Time of the Wolf), one of the more esoteric groups of the 1990’s Tokyo underground. Recorded in 1992, it illuminates a largely undocumented facet of Nanjo Asahito’s psychedelic cosmology
https://ohkaminojikan.bandcamp.com/album/black-tape-ii

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan