Fusetea
Active member
Ik zou denken dat er daarover ook mag worden gepraat hier?Woops, there I was, denkend dat er hier begot een heel topic aan Trance/Goa/Psy dedicated was. O tempora, o Mores!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou denken dat er daarover ook mag worden gepraat hier?Woops, there I was, denkend dat er hier begot een heel topic aan Trance/Goa/Psy dedicated was. O tempora, o Mores!![]()
Ik zou denken dat er daarover ook mag worden gepraat hier?
. Eerder een "tiens, da topic had ik hier precies nog niet gezien", gevolgd door een "hold the horses, the rockinfused variant". Alles kan uiteraard, maar die dingen hier droppen zou een beetje vloeken tegen de gang van 30 pagina's...No worries, het was geen aanklacht. Eerder een "tiens, da topic had ik hier precies nog niet gezien", gevolgd door een "hold the horses, the rockinfused variant". Alles kan uiteraard, maar die dingen hier droppen zou een beetje vloeken tegen de gang van 30 pagina's...
Wel eens doorheen lezen dit weekend; de Roon database beperkt zich hier in die stijl tot wat Hendrix, Moody Blues, Love en The Zombies (Time of the season, what else), so you never know what is to be found (lots, op basis van het topic, that's clear).
Ik zou daar een apart topic van maken, is iets volledig andersIk zou denken dat er daarover ook mag worden gepraat hier?
Moderne klassieker in het genre! Veel plezier met de ontdekkingstocht.Deze hier misschien ook eens posten:
Allah-Las - S/T
@Elevator zou dit waarschijnlijk ook goed vinden - als hij hier nog komt.

En ze werden net aangekondigd voor Leffingeleuren!Deze hier misschien ook eens posten:
Allah-Las - S/T
@Elevator zou dit waarschijnlijk ook goed vinden - als hij hier nog komt.