Punk, hardcore, metalcore en aanverwanten

Gelukkig zijn er toch nog mensen te bespeuren met een beetje deftige smaak hier. :tongue:

Jij al een AOTW gekozen?

Heb een shortlist,maar nog geen definitieve keuze al ligt er eentje in pole position.
Eentje uit 1999 blijkbaar.
Heb nog tijd tot eind januari om te beslissen ;)

Misschien dat iemand anders hetzelfde idee heeft als mij hé.
Kan dan iets anders zoeken voor aleer het mijn beurt is.

Allez, aan wat? Want die was toch al jaren afgekickt van de heroïne dacht ik.
Jammer, funny guy altijd geweest :headshake:.
Dat dacht ik ook. Voorlopig nog geen doodsoorzaak bekend gemaakt.
Ben blij dat ik hem enkele jaren terug nog op Groezrock heb gezien. Maar had wel stiekem gehoopt dat hij nog terug met Turbonegro zou optreden, al was het maar eenmalig.

't Is wel (neo)-fascistisch (Fascisme van het Derde Millenium - het hoeven niet altijd anarchisten te zijn?), maar ZetaZeroAlfa is verdomd goed. Die mannen kraken via Casa Pound panden, waaronder een aantal in Rome.

't Is wel (neo)-fascistisch (Fascisme van het Derde Millenium - het hoeven niet altijd anarchisten te zijn?), maar ZetaZeroAlfa is verdomd goed. Die mannen kraken via Casa Pound panden, waaronder een aantal in Rome.

Klinkt zeker niet slecht, maar klinkt wel allemaal heel erg geleend van andere bands/songs. Niet enkel Bro Hymn bij de eerste video, maar ook bij de andere krijg ik sterke "Ah, dit ken ik! Ah nee, het lijkt er gewoon op"-vibes.

Klinkt zeker niet slecht, maar klinkt wel allemaal heel erg geleend van andere bands/songs. Niet enkel Bro Hymn bij de eerste video, maar ook bij de andere krijg ik sterke "Ah, dit ken ik! Ah nee, het lijkt er gewoon op"-vibes.
Absoluut, het is niet origineel maar dat is, voor mij althans, niet per sé nodig.

De laatste tijd heel veel Heart To Heart en No Motiv aan het beluisteren.
Minder bekend, maar ze blijven aan me plakken. Echt goeie songs wel.

Jullie meningen?

2995-DE3-F-F762-4-ABF-AF73-C55-F83-BC4059.jpg

Jezus effing Christ, die line up :eek:

Toen ik 16 was, zou ik daar graag gestaan hebben. Echt veel groepen waar ik toen naar luisterde (en naar Jimmy stiekem nog steeds).

Terug
Bovenaan