Raad de auto op basis van een detail

Schermafbeelding-2021-12-23-152540.png

Zo'n onbekend model is dat nu ook niet, al is het wel straf om het op zo'n klein detail af te leiden...

Dat is Knight Rider :p (KITT dus)
Ik bedoel eerder dat er niet eens gewacht wordt op de "ok" van de originele poster. Kan best zijn dat je heel erg zeker bent van je stuk, maar dat duidt er voor mij gewoon op dat je hebt gecheckt via google.

pffff wete wat ik heb gene zin niet meer..
Ja kijk, 2x "raad" je iets en post je onmiddellijk een nieuwe ipv te wachten op de bevestiging van de poster, dat zegt gewoon genoeg. En daarvoor had je een foto geopend in een nieuwe link en zo gezien dat het een Ghia was. Dan kan je nu wel zeggen "pfffff laat het maar", zo is het voor de rest ook gewoon dwaas om verder te doen.

En daarvoor had je een foto geopend in een nieuwe link en zo gezien dat het een Ghia was.
Meen je dat echt ,heb jij en fotografisch geheugen waar duizenden auto's in zitten ? bij die foto die jij poste moest ik meteen aan en oude italiaanse sportwagen ,espada ...hmmm nope en dat dacht ik van das precies nen "de tomaso pantera" (en dat is ook de bekendste model van die merk),en bij het intikken op google zag ik meteen het foto die jij poste ,the fuck is daar verkeerd aan ,gaan we hier echt de peuter spelen?

Ik denk dat er misschien wat meer verduidelijkt moet worden wat mag en niet mag? Er staat expliciet in dat reverse image search niet mag, ok. Maar mag je ook niet opzoeken wat het wel zou kunnen zijn. bijvoorbeeld alle oldtimer merken afgaan en zien dewelke het zou kunnen op de foto?

Als dat niet mag, ben ik out, ik ken niets van oldtimers, en ik denk dat er misschien er een paar enkelingen zullen zijn die enkel op basis van de foto alle auto's gaan kennen, zonder opzoekwerk.

ah nee hé, tis aan @anders.
Zie hoe goed ik volg he. :cool:

Ik was verward met het feit dat die foto zo snel kwam. :laugh: Dus op dat vlak in elk geval al 100% akkoord dat je moet wachten op "ok" van de foto-poster. Stond dat eigenlijk ook al niet in 't begin vast? Dat je duimpje moest krijgen voor goedkeuring?

Terug
Bovenaan