Raad de auto op basis van een detail

Ik denk dat er misschien wat meer verduidelijkt moet worden wat mag en niet mag? Er staat expliciet in dat reverse image search niet mag, ok. Maar mag je ook niet opzoeken wat het wel zou kunnen zijn. bijvoorbeeld alle oldtimer merken afgaan en zien dewelke het zou kunnen op de foto?

Als dat niet mag, ben ik out, ik ken niets van oldtimers, en ik denk dat er misschien er een paar enkelingen zullen zijn die enkel op basis van de foto alle auto's gaan kennen, zonder opzoekwerk.
Je kan nooit uitsluiten dat iemand via image search gaat zoeken, je moet wat rekenen op de goodwill van iedereen.

Maar hier lag het er gewoon zo vingerdik op. 2x had hij toch geen heel simpele oldtimers gevonden (en al zeker die Datsun niet, de DeTomaso kan ik nog inkomen dat kenners die snel raden), maar 2x post hij meteen een nieuwe omdat hij zo zeker is van zijn stuk? Sorry, not buying it.

Voor alle duidelijkheid, niks mis met googlen he (al kan je dat dan misschien ook gewoon even melden).
Deze is trouwens een héél stuk moeilijker dan mijn voorgaande. Bewust niet te klein detail genomen zodat het toch haalbaar is.

Ik ging er van uit dat iedereen googlet als ze het niet direct weten, anders wordt het wel heel moeilijk :p
Van sommige auto's zou ik zelfs met de volledige foto niet eens herkennen welke auto het is.

Maar reverse image is idd not done.

Die side vents komen mij echt bekend voor, toeme.

Eerste gedachte is Mercedes, al lijken mij die gaten te groot.

En idd, uiteraard mag je googelen, maar geen image search.

Die side vents komen mij echt bekend voor, toeme.

Eerste gedachte is Mercedes, al lijken mij die gaten te groot.

En idd, uiteraard mag je googelen, maar geen image search.
Die vents deden mij ook aan Mercedes denken, maar de lijnen lijken me te strak er voor.
Ik ga voor iets Amerikaans, maar weet niet wat. :unsure:

Corvette? Wilde gok, zal wel mis zijn. :p

Google kan op basis van een foto "gelijkaardige foto's" zoeken. Dan is het natuurlijk niet moeilijk aangezien elke foto hier vertrekt van een foto die via google te vinden is.
oke ma,naar mijn weten werkt dat ook zeer slecht ,zolang je de echte afbeelding niet hebt werkt dat functie 99% niet

Ik heb voor die Nissan eens de proef op de som gemaakt.
Ik vind toch niet direct een link naar die Nissan indien ik een Google Image search doe...

Ik heb voor die Nissan eens de proef op de som gemaakt.
Ik vind toch niet direct een link naar die Nissan indien ik een Google Image search doe...
Nissan fairlady/240z is nu ook nog niet zo'n obscuur model. Dus kan me nog wel inbeelden dat je die zo kan herkennen. Dat Spaans geval daarentegen :p

Ohja, nog een tip: het merk bestaat (al een tijdje) niet meer. Fabriek is opgekocht door Opel maar de modellen zijn nooit door een ander merk gemaakt. (Morgen geef ik de oplossing en een makkelijkere opgave als niemand in de buurt komt)

Trabant Sport? :unsure:
Deze zat er het dichtste bij hoor. Het was de Wartburg 313.
Wartburg-313-1-Sport-Coupe.jpg

Oké, een makkelijkere dan

Terug
Bovenaan