Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stirling Moss versie?Dat is de reden waarom ik streng ga zijn over de juiste naamgeving.
Dit is de uitlaat van een gewone SLR:![]()
Dus die is het niet, maar je zit héél dicht in de buurt.
Het is wel juist hoorMaserati Boomerang?
Puur toeval dat dit juist zou zijn want ik ben echt slecht in zo’n zaken maar van’t weekend per ongeluk op dit model gestoten.
Had hem nog nooit gezien, lijkt een stevige inspiratie voor de cybertruck 
Ik zou nog niet willen dat mijn hond (moest ik er een hebben) dood gevonden worden in van die lelijke oldtimers. Ik haat oldtimers met een passie.Die zien er wel nog goed uit.
Tijd voor een toelatingsexamen voor het mobiliteits-forum vrees ik.Ik zou nog niet willen dat mijn hond (moest ik er een hebben) dood gevonden worden in van die lelijke oldtimers. Ik haat oldtimers met een passie.
Meestal ofwel lelijke vierkant of hoekige bakken ofwel echt belachelijk design dat precies door een kleuter is bedacht.
Geef mij maar de hedendaagse aerodynamische vormen van de supercars.
Zelfs de Toyota Prius, wat niet moeders mooiste is, is nog steeds mijlenver schoner dan de schoonste oldtimer.
Kom zeg. Een Lamborghini Miura of een Prius.Ik zou nog niet willen dat mijn hond (moest ik er een hebben) dood gevonden worden in van die lelijke oldtimers. Ik haat oldtimers met een passie.
Meestal ofwel lelijke vierkant of hoekige bakken ofwel echt belachelijk design dat precies door een kleuter is bedacht.
Geef mij maar de hedendaagse aerodynamische vormen van de supercars.
Zelfs de Toyota Prius, wat niet moeders mooiste is, is nog steeds mijlenver schoner dan de schoonste oldtimer.
Lifetime ban ware beterTijd voor een toelatingsexamen voor het mobiliteits-forum vrees ik.

Audi R8?![]()
edit: foto valt wat klein uit precies![]()
Ge durft ni.Daag me niet uit mannen, of ik maak een anti-oldtimer topic aan in dit forum.
Daag me niet uit mannen, of ik maak een anti-oldtimer topic aan in dit forum.
Ja maar het punt is net dat het geen nissan is. Het is een Datsun.Nissan fairlady/240z is nu ook nog niet zo'n obscuur model. Dus kan me nog wel inbeelden dat je die zo kan herkennen. Dat Spaans geval daarentegen![]()
LFA?![]()
edit: foto valt wat klein uit precies![]()