Mask Well-known member Crowdfunder FE 29 december 2021 #182 Genius zei: Klik om te vergroten... Zenvo ST1?
Genius Well-known member Crowdfunder FE 29 december 2021 #185 Musk zei: Lykan hypersport? Klik om te vergroten... We have a winner!
MrKend54l Well-known member Crowdfunder FE 29 december 2021 #188 Serieuze wazige foto. Heb je geen hogere resolutie?
Mask Well-known member Crowdfunder FE 29 december 2021 #189 Volgens mij doe ik iets verkeerd. (ik zit op smartphone) Ik Google gewoon een foto en zoom daarop in en neem daar dan een screenshot van - hoe doen jullie dat?
Volgens mij doe ik iets verkeerd. (ik zit op smartphone) Ik Google gewoon een foto en zoom daarop in en neem daar dan een screenshot van - hoe doen jullie dat?
C Castil Well-known member Crowdfunder FE 29 december 2021 #190 Musk zei: Volgens mij doe ik iets verkeerd. (ik zit op smartphone) Ik Google gewoon een foto en zoom daarop in en neem daar dan een screenshot van - hoe doen jullie dat? Klik om te vergroten... Google naar uw auto en HD of 4k fzo dan inzoomen en normaal is dat duidelijker.
Musk zei: Volgens mij doe ik iets verkeerd. (ik zit op smartphone) Ik Google gewoon een foto en zoom daarop in en neem daar dan een screenshot van - hoe doen jullie dat? Klik om te vergroten... Google naar uw auto en HD of 4k fzo dan inzoomen en normaal is dat duidelijker.
A anders. Well-known member 29 december 2021 #192 Musk zei: Volgens mij doe ik iets verkeerd. (ik zit op smartphone) Ik Google gewoon een foto en zoom daarop in en neem daar dan een screenshot van - hoe doen jullie dat? Klik om te vergroten... Croppen met paint. Maar ik had ook gezien dat het Gallardo was (die lelijke lichten )
Musk zei: Volgens mij doe ik iets verkeerd. (ik zit op smartphone) Ik Google gewoon een foto en zoom daarop in en neem daar dan een screenshot van - hoe doen jullie dat? Klik om te vergroten... Croppen met paint. Maar ik had ook gezien dat het Gallardo was (die lelijke lichten )
A anders. Well-known member 29 december 2021 #196 TheBelgianStone zei: Klik om te vergroten... Boxster 986? met aftermarket hard-top?
W Wojak Well-known member Crowdfunder FE 29 december 2021 #197 Toyota Spyder lijkt er wel op, maar de side vent is daarvan anders.