PBR Streetgang
Well-known member
Je hebt de juiste naam vernoemd, dus lang zal het niet duren om het juiste antwoord te vinden, methinks. Mbt decennium zit je er maar een jaar naast. Heeft wel een seventies feel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Via opzoekwerk en deductie moet toch kunnen ?bwa, hoe ver gaan we dan ? Bij het herkennen van een acteur zijn volledige portfolio afgaan ?
Ik ben hier niet om de regels op te stellen natuurlijk en als het blijkt dat ik de enige ben die niets opzoekt dan kan ik daar ook mee leven.
@DwightSchrute Ik ga toch akkoord met de eerste post in dit topic....
Valsspelen is niet leuk! Als ge de acteur herkent moogt ge voor mijn part zijn filmbiografie wel afgaan.
...
#1 rule is dat het plezant moet blijven. Als het niet meer vooruit gaat, dan mag er gerust ge googled worden imo. Wat @FlyingHorseman gedaan heeft is geen probleem imo.bwa, hoe ver gaan we dan ? Bij het herkennen van een acteur zijn volledige portfolio afgaan ?
Ik ben hier niet om de regels op te stellen natuurlijk en als het blijkt dat ik de enige ben die niets opzoekt dan kan ik daar ook mee leven.
Guilty pleasure hierFortress is juist.
.