Raad de film screenshot!

Geen screenshot maar wel een grondplan van de locatie. 't Is keer iets anders:

grondplan.jpg

Lolwhut :rofl:. Very nice wel, ik veronderstel dat je het niet zelf hebt gemaakt?
Jammer genoeg geen idee van de film.

Lolwhut :rofl:. Very nice wel, ik veronderstel dat je het niet zelf hebt gemaakt?
Jammer genoeg geen idee van de film.
Nee, niet zelf gemaakt. Daar zitten toch een paar uur puzzel -en tekenwerk in veronderstel ik.
Op gebotst toen ik de film zelf + location in Google Afbeeldingen tikte.

Neen, niet Intouchables.

Om het spel in leven te houden, zal ik de titel dan maar onthullen. De stills kwamen uit het ontroerende immigrantenepos Pelle Erobreren (aka Pelle the Conqueror), een Deens-Zweedse coproductie uit 1987 met o.a. Max von Sydow in de hoof

drol, geregisseerd door two time Gouden Palm-winnaar Bille August.
Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord. :) Letterlijk, nog nooit. :)

En ja dat is Barton Fink.

Daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord. :) Letterlijk, nog nooit. :)
In alle eerlijkheid, tot ongeveer een jaar geleden ikzelf ook niet. Maar gezien de populariteit van de film ten tijde van z'n release en de awards die hij kreeg (Gouden Palm + Oscar voor niet-Engelstalige film) dacht ik dat dat eerder aan mij lag en dat er hoogst waarschijnlijk andere mensen die wel zouden gezien hebben.

Maar hij is wel echt de moeite, hoor.

2x neen.

De slaapkamer rechts beneden is een hartverscheurende scène.

Oscar winnaar & 7.9/10 op Imdb.
Zijn de 5 personen die ge ziet geen unieke personen? Bvb die met de rolstoel, is dat dezelfde maar een ander scene?
Als ja zeg ik ook Amour (y).

Mooie insteek wel, maar moeilijk :o.

In alle eerlijkheid, tot ongeveer een jaar geleden ikzelf ook niet. Maar gezien de populariteit van de film ten tijde van z'n release en de awards die hij kreeg (Gouden Palm + Oscar voor niet-Engelstalige film) dacht ik dat dat eerder aan mij lag en dat er hoogst waarschijnlijk andere mensen die wel zouden gezien hebben.

Maar hij is wel echt de moeite, hoor.
Ik heb er ook nog nooit van gehoord alleszins. Maar het is ook niet speciaal het type film dat ik opvolg.

Terug
Bovenaan