Raad de film screenshot!

Nope

film2.jpg

Huh?
Belgische film op lokatie in Lint of wat bedoel je? :thinking:
Neen, jij hebt al 2x over deze regisseur gepraat als ik hem ingeef in de BG post search functie. Daar kwam jij 2x in voor (van de 15 resultaten).

Gewoon om te bevestigen dat jij deze al ongetwijfeld hebt gezien.

Neen, jij hebt al 2x over deze regisseur gepraat als ik hem ingeef in de BG post search functie. Daar kwam jij 2x in voor (van de 15 resultaten).

Ahzo ... doesn't help :tongue:

@PBR Streetgang Waauw die screens zien er voortreffelijk uit. Ik ken het niet, maar ben enorm geïnteresseerd :drool:.

Dogtooth heb ik dus nog niet gezien. De trailer ziet er heel cool uit, maar dat vind ik van elke Lanthimos film ... en ik heb er nog gene gezien die ik echt goed vond. Dus ik weet niet of ik Dogtooth ooit ga zien :unsure:.

De beelden zijn prachtig (wat wil je, met die man als cinematograaf én regisseur), maar de film heeft zijn mankementen.

Hier zijn een enkele hella crossfades:

vlcsnap-2021-04-15-22h59m52s694.png

vlcsnap-2021-04-15-23h06m28s250.png

vlcsnap-2021-04-15-23h02m28s400.png

De beelden zijn prachtig (wat wil je, met die man als cinematograaf én regisseur), maar de film heeft zijn mankementen.

Lijkt me een film uit de seventies, dus als ik eens denk aan wat prominente cinematografen van die tijd... Michael Chapman, Gordon Willis, Nestor Almendros? Die Italiaanse dude van Apocalypse Now?

Geen flauw idee of iemand daarvan eigenlijk ook zelf films gemaakt heeft.

Terug
Bovenaan