Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 kwakskesHoeveel moet je dan bijbetalen?
Just asking for a friend
Ik vind dat niet kunnen. Iedereen moet onderaan de ladder beginnen met suckiesuck 5 dolla en zich zo omhoogwerken (pun intended).weer een punt voor @hate4recipe maar ook voor @Hit Hard . Ik ben de schuldige en een grote leugenaar.
@DaFreak heeft opvallend veel info van horen zeggen. Ik verdenk hem van sekspopperij als bijberoep. @Landtlord tast zijn grenzen af en haalt zijn geld boven. Ik stel voor dat jullie een kamer huren.
voor de volgende ronde gaan we even wetenschappelijk werk raadplegen:
![]()
Aan jullie om aan te vullen met jullie eigen profiel: type seks werker, typische werkplaats, prijs, etc.
weer een punt voor @hate4recipe maar ook voor @Hit Hard . Ik ben de schuldige en een grote leugenaar.
@DaFreak heeft opvallend veel info van horen zeggen. Ik verdenk hem van sekspopperij als bijberoep. @Landtlord tast zijn grenzen af en haalt zijn geld boven. Ik stel voor dat jullie een kamer huren.
voor de volgende ronde gaan we even wetenschappelijk werk raadplegen:
![]()
Aan jullie om aan te vullen met jullie eigen profiel: type seks werker, typische werkplaats, prijs, etc.
FTFYBordeel is dat die vriend van JanPiet JorisClitoris ?
Heeft die geen vriendin die Tess Tickle heet of was het Anita Hoare.Bordeel is dat die vriend van Jan Piet Joris?

Precies sekspoppen, wat een doodse blik.