Raad het bordeel

Sqarzz

Active member
2-E65195-D-F906-4-E8-C-8257-1-A77-E6-EA81-DB.webp

@Deckard dit is je kans!

Dikke Zulma in de Passion is juist! @Deckard en @hate4recipe krijgen elk een gratis beurt.
@Tonerider mag intussen buiten in het struikgewas een beurt overslaan, want daar is hij meer bekend mee.
@straight_six zet drie stappen achteruit op het bordeelbord.

In de volgende ronde zoeken we naar de naam van de laatste klant van deze 2 poppemiekes.

694

weer een punt voor @hate4recipe maar ook voor @Hit Hard . Ik ben de schuldige en een grote leugenaar.

@DaFreak heeft opvallend veel info van horen zeggen. Ik verdenk hem van sekspopperij als bijberoep. @Landtlord tast zijn grenzen af en haalt zijn geld boven. Ik stel voor dat jullie een kamer huren.

voor de volgende ronde gaan we even wetenschappelijk werk raadplegen:

2-E7-B437-F-F61-D-4050-8514-75378-D534301.jpg

Aan jullie om aan te vullen met jullie eigen profiel: type seks werker, typische werkplaats, prijs, etc.

weer een punt voor @hate4recipe maar ook voor @Hit Hard . Ik ben de schuldige en een grote leugenaar.

@DaFreak heeft opvallend veel info van horen zeggen. Ik verdenk hem van sekspopperij als bijberoep. @Landtlord tast zijn grenzen af en haalt zijn geld boven. Ik stel voor dat jullie een kamer huren.

Aan jullie om aan te vullen met jullie eigen profiel: type seks werker, typische werkplaats, prijs, etc.
Ik vind dat niet kunnen. Iedereen moet onderaan de ladder beginnen met suckiesuck 5 dolla en zich zo omhoogwerken (pun intended).

Type : Party Shitter (steekt zijn broek af op de dansvloer om een kakske te doen)
Business location: parties
Prices charged: free of charge
Exploitation by third parties: none
Risk of violent victimization: certain
Public visibility: that's the idea yeah
Impact on community: extremely adverse

Type : bospoeper
Business location: In en rond het bos, soms ook in hoog gras.
Prices charged: op krediet. Je betaalt de helft van je vermogen wanneer je huwelijk barst.
Exploitation by third parties: chantage? chantage!
Risk of violent victimization: Beide bospoepers zouden wel eens van de deegrol kunnen krijgen.
Public visibility: hang af van't seizoen, als je poepers wil spotten doe je dit best in de herfst en winter.
Impact on community: Als ze niet te luid zijn en geen vuile condooms achterlaten valt dat allemaal nogal mee. Als je een stel bospoepers tegenkomt best oogcontact vermijden of anders meedoen.

Note; Gelieve de bospoeper niet te verwarren met de boompoeper. Boompoepers zijn eerder zeldzaam maar veroorzaken in tegenstelling tot bospoepers geen leed. Als je de lokale boompoeper populatie op peil wil houden geef je geweerde gaten best af en toe wat honingwater.

Terug
Bovenaan