Scheelt ni veel XDIk neem aan dat het niet 'Tabletop MOBA' heet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scheelt ni veel XDIk neem aan dat het niet 'Tabletop MOBA' heet.

Geproficiteerd! Is dus een moba in bordspelvorm. Duurt misschien een beetje te lang, maar zit verder wel zeer goed in elkaar en speelt ook gewoon heel leuk. Ik zie nu net dat er een remake is die het spel nog wat meer stroomlijnt en het sneller doet spelen, maar of ik daar nu €200 wil tegen aan gooien is de vraag.Guards of Atlantis?

Wat betekent moba?Geproficiteerd! Is dus een moba in bordspelvorm. Duurt misschien een beetje te lang, maar zit verder wel zeer goed in elkaar en speelt ook gewoon heel leuk. Ik zie nu net dat er een remake is die het spel nog wat meer stroomlijnt en het sneller doet spelen, maar of ik daar nu €200 wil tegen aan gooien is de vraag.
Multiplayer online battle arena. bvb DOTA of LoLWat betekent moba?
Ik kende het!Ma 337 ratings en 3k+ op BGG, nie moeilijk dat niemand dat spel kent![]()

Dat zal niet correct zijn, aangezien er een letterke verkeerd getypt isOrbus
Iemand anders mag nieuwe posten.

Ook geen idee, of het staat in het verkeerde topic, het Paintend Miniatures-topic is mssn the place to beEn geen idee welk "wie heeft de coolste miniatuurkes" spel dat nu weer is, maar ik gok dat iemand het snel zal raden.

. Ik ken maar 2 spellen met geverfde meegeleverde miniatures:
)
.
(ook al is dat normaal squares ipv hexes).