Raad het bordspel

Wat mij betreft mag je het zeggen hoor ook al heb je Google gebruikt, dan blijft het hier vooruit gaan. Image search is misschien wat overdreven.

Weinig tijd hier, dus rap een image van bgg gepikt 😊

pic56604.jpg

Die ken ik: Andromeda! Vond er niets aan :p
Helemaal mee eens. :LOL: Te veel geluk en duurt me wat te lang voor de weight.
Mijn vrouw en ik hebben het gekregen als cadeau van een single kennis, spelt speelt minimum met 3, go figure. :cautious:
Zou het beter verkopen om plaats te maken, dus wie geïnteresseerd is, PM me, het is echt een top spel hoor. :unsure:
Nuja, de cubes ervan doen nog dienst en worden gebruikt in een home-made reisversie van Azul. :cool:

Nooit gespeeld, maar ik vind (vond altijd al) die pot er wel grappig uitzien. Moet dat een zwart gat ofzo voorstellen? :ROFLMAO:

Slechts één keer gespeeld een hele tijd geleden. Het feit dat ik me amper nog iets herinner van het spel buiten dat zwart gat zegt genoeg voor mij ;-)

Nooit gespeeld, maar ik vind (vond altijd al) die pot er wel grappig uitzien. Moet dat een zwart gat ofzo voorstellen? :ROFLMAO:
Hebben? 50 euro. Vriendenprijsje. Is good deal my friend.

Iets serieuzer: dmv trading en set collection kan je cubes op een planeet spelen. Je kan dan met die cosmic ashtray uw geluk beproeven. Je verzamelt alle cubes, rammelt met dat zwart ding, en als jouw kleur eruit komt, scoor je punten...

Laatst bewerkt:
Pretty sure dat ik het gespeeld heb. Precies een mashup van Keyflower en Clans of Caledonia, maar met meer beesten.
Is dat enkel de base game of een uitbreiding?

Valt me just binnen: Explorers of the North Sea zeker? Nog nooit gespeeld.

Iemand anders mag posten !

Terug
Bovenaan