Raad het bordspel

Morels is de originele Amerikaanse versie. Fungi is de Europese versie met andere art. Alle componenten zijn daar ook kaarten, terwijl in Morels de pannen e.d. effectief pannen zijn. Ik vind de artwork voor Fungi ook veel mooier. Gameplay is 95% hetzelfde, blijkbaar is er één kaart die ietsje anders is (en die in de Morels reprints als house rule kan toegevoegd worden).

Is mij ooit aangeraden door de man van Spelgezel, en die zijn aanraders zijn er eigenlijk altijd boenk op.

Je gaat op boswandeling en onderweg pluk je paddenstoelen en op't einde probeer je de lekkerste paddenstoelenmaaltijd te koken :unsure:

En amai: eerst Keltis, dan Jaipur, Alhamabra en Letters from Whitechapel. Er gaan hier weken voorbij zonder ik één spel ook maar vaag herken en plots vier op een rij!
Ik heb m'n exemplaar ook gekocht in de Spelgezel, de vorige eigenaar heeft mij dat dus ook aangeraden 😁
Sympathieke kerel was dat!

En 't gaat hier wel goed vooruit vanavond precies :p

Pieter van de Spelgezel is een held als het op aanraders aankomt. Raadt u zelfs soms af om een spel te kopen (tegen zijn eigen winkel) als hij denkt dat het geen meerwaarde is voor uw collectie. Topkerel.

Tot zover dit intermezzo :unsure:

Pieter van de Spelgezel is een held als het op aanraders aankomt. Raadt u zelfs soms af om een spel te kopen (tegen zijn eigen winkel) als hij denkt dat het geen meerwaarde is voor uw collectie. Topkerel.

Tot zover dit intermezzo :unsure:
Yep. Geniaal ook hoe die al die spellen perfect kan uitleggen en goesting doet krijgen om het meteen te spelen, zonder dat hij zelfs de doos maar moet open doen. Zou er vaker eens moeten kopen.

Laatst bewerkt:
QpzXb8m.jpg

Terug
Bovenaan