Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik doe het vooral voor de oudere games en vind het dan voor 30€ ook wel de moeiteMooie deal maar voor mij niet echt de moeite van games. Moesten ze nu zoals bij Xbox de meest recente games erop zetten dan was het een heel ander verhaal.
Niet op voorraad.
Ik haal normaal altijd mijn PS+ hier, maar ik zie dit vaker en vaker. Is nu het derde jaar op rij dat ik wil verlengen maar niet kan. Notify me staat al weken ingegeven. Echter vind ik nergens iets gelijkaardigs qua prijs ... Mijn PS+ vervalt altijd op een periode die zelden deals bevat helaas.
gewoon kijken hier op buy&sellIk haal normaal altijd mijn PS+ hier, maar ik zie dit vaker en vaker. Is nu het derde jaar op rij dat ik wil verlengen maar niet kan. Notify me staat al weken ingegeven. Echter vind ik nergens iets gelijkaardigs qua prijs ... Mijn PS+ vervalt altijd op een periode die zelden deals bevat helaas.
Blijkbaar is dat 26 november. Als ik tegen dan nog geen chance heb op het forum hier hou ik dat toch even in de gaten. Heel erg bedankt allemaal voor de tips en de hulp!Met black friday komt er altijd een promotie voor ps+
Singles Day bij Carrefour:
Op vrijdag 12 november is er een 2+1 gratis actie op alle non-foodartikelen (behalve PS5, telefonie, tabak en verzorgingsproducten).
is single day normaal niet op de 11de ( 1 1)Bij Carrefour doen ze dat gewoon een dag later!is single day normaal niet op de 11de ( 1 1)
view.publitas.com
Dus je kan dan twee switch games kopen en een derde is dan gratis?Singles Day bij Carrefour:
Op vrijdag 12 november is er een 2+1 gratis actie op alle non-foodartikelen (behalve PS5, telefonie, tabak en verzorgingsproducten).
Heeft bij PS+ gezeten, misschien daarmee dat je hem als gratis zag staan?Gewoon ter info: was via de psapp naar de deals in de store aan het kijken en A plague Tale : innocence was gewoon gratis
2+1 grais op games in de Carrefour vandaag.
OOK OP PS5 GAMES, er stond een fout in de folder.