releasekalender | shops | deals

Is dat systeem gewijzigd om geld toe te voegen op uw PS account via Mobiel (dus Orange)? precies wel

Vorige week ontdekt dat game mania oudenaarde niet meer bestaat, stond ik daar met games om in te ruilen :cautious: . Volgens mij zijn gameshops toch een uitstervend ras aan het worden.
de game mania in roeselare sluit ook binnenkort
ging er nu niet zoveel, maar koopte er wel altijd mijn consoles

Hmmmm, ik ging vroeger graag naar degene in Hasselt toen die nog op de Luikersteenweg lag. Nu is het echter zo een situatie gelijk eendert welke commerciële winkel

"Zijn er nog games die ge wilt pre-orderen?" "Hebt ge al een headset voor online?" "Wilt ge misschien de Super-duper-collectors edition?"

Vroeger zou ik het prijsverschil nog tolereren omdat ik gewoon zekerheid wou om mijn games op launch te spelen. Vandaag de dag heb ik genoeg vertrouwen dat bol.com of consoorten voor veel minder geld het tijdig bussen.

Hmmmm, ik ging vroeger graag naar degene in Hasselt toen die nog op de Luikersteenweg lag. Nu is het echter zo een situatie gelijk eendert welke commerciële winkel

"Zijn er nog games die ge wilt pre-orderen?" "Hebt ge al een headset voor online?" "Wilt ge misschien de Super-duper-collectors edition?"

Vroeger zou ik het prijsverschil nog tolereren omdat ik gewoon zekerheid wou om mijn games op launch te spelen. Vandaag de dag heb ik genoeg vertrouwen dat bol.com of consoorten voor veel minder geld het tijdig bussen.
Inderdaad zo is het !!!

Ja crazy, lang getwijfeld om er één zelf te openen, sjans dat ik het niet gedaan heb.
Inderdaad, zoals ik vernomen heb sluiten ze stilaan alle winkels die door zelfstandigen uitgebaat worden (onder franchise). Enkel de winkels in eigendom zouden open blijven en willen zich meer focussen op de webshop. Aan mij zijn ze alleszins een klant kwijt.

idd, roeselare was een van de oudere gm's denk ik
nu ga ik samen met het plebs de ps6 bij bol.com moeten preorderen :p
Ik heb via Bol ten minste mijn PS5 op launch day aan mijn deur geleverd gekregen, gewoon pre-order de dag na dat reveal event en zonder €50 voorschot te moeten betalen. :)

Terug
Bovenaan