releasekalender | shops | deals

PlayStation Plus staat weer in korting.
Onder andere 40 euro op MediaMarkt, DreamLand en Game Mania.
Zijn dat kortingen die meer dan 1 per jaar plaatsvinden (gezien de mijne nog lang loopt)?

Kortingen in de PS store zijn inderdaad enorm tegenvallend. Ik heb niet het idee dat Black Friday er aankomt zelfs.

Iemand al veel gekocht met de Black Friday deals?

Zelfs Guardians gekocht op bol, en Biomutant (€15) & Alan Wake (€20) op Amazon es :D

Zelfs Guardians gekocht op bol, en Biomutant (€15) & Alan Wake (€20) op Amazon es :D
Niks tot nu toe, juist vorige week controllers in carrefour 2+1 gratis ( 1 zelf gehouden en twee verkocht ) mijn controller heeft me 17€ gekost.
Guardians heb ik wel interesse ma speel voorlopig enkel cod en fifa

Is zonet verhoogd in prijs zie ik. Toen ik het hier heb gepost > zelf besteld heb was het de prijs die ik aangaf.
Dan nog goedkoper vind je niet... :thumb:
Cdkeys kaartje van 40 euro voor 34 kopen en dan via de playstation store kopen. Wel jammer dat de kaartjes van 40 uitverkocht zijn

Kingdom Hearts all in one package. Veel games voor die prijs :D
Dishonered 2 voor 4euro. Eigenlijk gek dat ik deze nog niet eerder had gekocht.

Ben aan het twijfelen om misschien Cyberpunk te kopen.... 25euro en dan wachten tot ze de ps5 patch uitbrengen.
Misschien ook Deathloop

Guardians zit ik te twijfelen maar denk dat ik ga passen, voorlopig voldoende gamevoer. En het zal voor op de stapel te leggen zijn denk ik. Als hij zo kort terug release maar 32.99€ kost zal hij binnen enkele maanden budget zijn.

Even ter verduidelijking ivm mijn post van gisteren, prepaid lukt nu toch (ik kan zweren dat het gisteren niet beschikbaar was) nu moet je eerst tel nr toevoegen (bevestigingscode via sms)

Eenmaal toegevoegd kan je in settings bedrag toevoegen gewoon bedrag kiezen en het gaat eraf... Ik krijg bevestiging via sms, @PapiBerto, hij dus niet

Ik ben 99 percent zeker dat dit gisteren niet beschikbaar was

Dus toch maar sackboy op ps5 gekocht met black friday

Guardians zit ik te twijfelen maar denk dat ik ga passen, voorlopig voldoende gamevoer. En het zal voor op de stapel te leggen zijn denk ik. Als hij zo kort terug release maar 32.99€ kost zal hij binnen enkele maanden budget zijn.
Idem hier was ook aan het twijfelen, maar met cod en deathloop heb ik nog twee games en BF heb ik ook nog tien uur staan.

Terug
Bovenaan