Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat? Je hebt het over een andere game hoor. Vermoedelijk het origineel of Resident Evil 0.Is deze minder op onderzoek gaan of ook heeltijd terugkeren in hetzelfde level zoals Resident Evil 4
Excuses bedoel zoals de 2deWat? Je hebt het over een andere game hoor. Vermoedelijk het origineel of Resident Evil 0.
Is echt nauwelijk puzzels etc oplossen is in mijn ogen eerder action game dan survival/horror. Wel steengoede gameIs deze minder op onderzoek gaan of ook heeltijd terugkeren in hetzelfde level zoals Resident Evil 4
Dezelfde prijs(op Steam alleszins) als Gotham Knights, Callisto protocol, persona 5 royal...60€ uhmmm
Maar kijk dat snap ik nu eens echt niet goed.Ik begrijp het, maar voor mij persoonlijk is dit awesome, net zoals met dead space. Al kan dead space nog redelijk mee. Als je re4 de dag van vandaag wilt herspelen, is gewoon verschrikkelijk. Die controls,... Nu full on remake, kick ass graphics, goede besturing, hier en daar aanpassingen,...ik kan niet wachten. En die nieuwe ip's,... komen ook wel, effe tijd nodig.
Het is geen nieuwe story line. Zal een meer duistere toon hebben waarschijnlijk in vergelijking met het origineel. Kleine aanpassingen misschien hier en daar, maar voor de rest is het verhaal trouw aan het origineel. De grote veranderingen zitten in de visuals en de gameplay.Maar kijk dat snap ik nu eens echt niet goed.
Als je dan toch een game wilt remaken, dan doe je die exact met dezelfde story line toch? (ietwat zoals ze in de vorige RE4 remake deden, al weet ik niet of die controls daar zijn opgepoetst?)
Maar ik lees dat deze nieuwe versie, een nieuwe story line bevat.... Tja dat zorgt toch voor verwarring: gamers die de oude RE4 niet gespeeld gaan hebben, gaan dan op die nieuwe story line voort gaan, en gaan daarop baseren of deze game goed of slecht is.. Maar dan moet je telkens vragen aan hen "jamaar heb je het nu over de nieuwe versie of de oude verhaal lijn?".
Als je dan toch een nieuwe verhaal lijn maakt, maak dan meteen gewoon een nieuwe RE game?