Resident Evil 4

Resident Evil 4

Standard is dan weer te makkelijk, hardcore ga ik even laten voor wat het is.
Hardcore zit ik aan dat lake monster, standard chapter 5.
In mijn eerste run die hond vergeten bevrijden nu dus wel en die helpt u later in de game :)

Standard is dan weer te makkelijk, hardcore ga ik even laten voor wat het is.
Hardcore zit ik aan dat lake monster, standard chapter 5.
In mijn eerste run die hond vergeten bevrijden nu dus wel en die helpt u later in de game :)
Jij doet twee playthroughs tegelijk? :D Hardcore is toch een serieus stapje omhoog. Daar moet je wel echt beslissen of je je kogelt verspilt of niet. Altijd de doggo bevrijden :clap: Zo een grote hulp is het ook weer niet, maar het is gewoon een good boy.

Jij doet twee playthroughs tegelijk? :D Hardcore is toch een serieus stapje omhoog. Daar moet je wel echt beslissen of je je kogelt verspilt of niet. Altijd de doggo bevrijden :clap: Zo een grote hulp is het ook weer niet, maar het is gewoon een good boy.
Nu niet meer nu ga ik verder in standard, en laat ik die save game staan.
Ik amuseer mij ermee dus zal nog wat runs doen.

Ik ben me hier toch ook al wat aan het weg trekken van de Platinum gedachte xD
Game is de max en super goed, ga zeker wel wat runs doen en zo veel mogelijk completen, maar zie wel wat op tegen die S+ Hardcore en Prof run voor Handcannon. Wie weet wordt het met wat paid DLC later makkelijker xD hahahah

Heeft iemand die dlc wapens gekocht ?

Nope, maar heb ze nu wel eens gegoogeld. De shotgun die je kan kopen is stat-gewijs niet beter dan eendert welke shotgun in de game en die handgun heeft ongeveer dezelfde stats als uw starter-handgun, maar met een nog grotere clipsize. Totaal niet de moeite in mijn ogen. :p

Ik ben in NG+ pro-mode bezig met infinite rocket launcher en combineer dit met no-healing. Kon me zelf wel de kop kloppen. Ik heb in chapter 14 ééén treasure gemist, waardoor k de island-treasures-trophy gemist heb, aargh >_>

Soit, nog altijd me dik aan het amuseren. Beetje irritant wel om te quit en reloaden elke keer als een ganados een lucky strike op me heeft. :D

Ik ben in NG+ pro-mode bezig met infinite rocket launcher en combineer dit met no-healing. Kon me zelf wel de kop kloppen. Ik heb in chapter 14 ééén treasure gemist, waardoor k de island-treasures-trophy gemist heb, aargh >_>
Dat is wel ballen hebben die combo xD

Zou ik een hele grote sellout zijn moest ik wachten tot je Cat Ears gewoon kan kopen als DLC?
En dan vervolgens NG Pro op die manier te spelen voor de Handcannon xD

Zou ik een hele grote sellout zijn moest ik wachten tot je Cat Ears gewoon kan kopen als DLC?
En dan vervolgens NG Pro op die manier te spelen voor de Handcannon xD

Eh, speel hoe je wilt spelen. Kheb men twijfels hoe snel ze die dingen afzonderlijk zullen aanbieden.

Net garador verslagen met only knife heel easy :)

Handig wel dat ge een prompt krijgt en niet gewoon los moet slashen. Was inderdaad goed te doen.

Eh, speel hoe je wilt spelen. Kheb men twijfels hoe snel ze die dingen afzonderlijk zullen aanbieden.
Ze hebben het blijkbaar ook gedaan bij RE2, 3 en Village en bij die laatste was dat na 2-3 maand. Nu tot die tijd zie ik wel, maar als ik geen zin heb binnen die tijd of erna om echt die uitdaging aan te gaan en de optie is er en kheb zo iets van kwil em wel platten.. Dan overweeg ik het misschien wel, maar only time will tell tho.

Ze hebben het blijkbaar ook gedaan bij RE2, 3 en Village en bij die laatste was dat na 2-3 maand. Nu tot die tijd zie ik wel, maar als ik geen zin heb binnen die tijd of erna om echt die uitdaging aan te gaan en de optie is er en kheb zo iets van kwil em wel platten.. Dan overweeg ik het misschien wel, maar only time will tell tho.

Eh, tis een kwestie van geduld voor mij. Pro-mode in NG zal uiteraard moeilijk zijn, maar uiteindelijk leert ge vijanden ontwijken, weet je van welke kant ze u gaan proberen rushen, wanneer je beter wegloopt of niet, ... Er zullen wel veel game-over screens komen, maar zolang je saved bij elke gelegenheid(geen invloed op uw ranking thank God) kom je der wel.

Die S-ranks op de shooting-range zal voor mij wsl het pijnlijkste zijn omdat k gewoon vreselijk ben hierin zelfs met de aim-assist die je op PS5 hebt. :D

Die S-ranks op de shooting-range zal voor mij wsl het pijnlijkste zijn omdat k gewoon vreselijk ben hierin zelfs met de aim-assist die je op PS5 hebt.
Die heb ik gisteren gehaald en dat vond ik eigenlijk vrij simpel, dat is gewoon trial and error toch?

Wat je zegt over Prof is zeker waar, maar waar ik het gewoon moeilijk mee heb is die ammo.. Ik ben nu door het spel aan het gaan en vind het persoonlijk veeel te simpel op Normal, maar wat ik dan wel merk is dat ik zelf daar soms eens echt weinig ammo had en soms hele lange droogtes had van geen ammo te krijgen uit crates bv. Dit schrikt mij heel hard af wat betreft proffessional, als je daar eens shit RNG hebt met ammo, wat dan? Dan zit je toch gewoon vast?

Ik denk ook niet dat het enkel gaat bij mij om kunnen of niet kunnen, maar dat de "stres" van resources mij te veel gaat tegensteken. Moest ik bv weten dat ik dezelfde hoeveelheid resources had al nu op normal ( kogels ) maar met de moeilijkheid van Pro, dan had ik er helemaal geen schrik voor gehad, dat is iets daje je idd kan overkomen dan. Maar als je eens echt slecht speelt en nadien in eens geen kogels krijgt of echt veel te weinig, dat vind ik dan gewoon sucken.

In mijn ervaring zijn ammo-drops in RE4 een beetje RNG, maar grotendeels ook gebaseerd op de wapens die je actief verbruikt en ammo die je op voorraad hebt.

Het is is natuurlijk dat ge met enkel uw shotgun te gebruiken ook voornamelijk shells gaat krijgen, want der is ook nog drop-rarity bij gemoeid afhankelijk van het ammo-type.

Persoonlijk zou ik gewoon altijd uw resources gebruiken voor shells en HG ammo uit drops/pickups halen. Voor bosses de rocketlauncher kopen, want het is in mijn ogen echt niet de frustratie waard.

Regelmatig saven en als ge merkt dat ge na een encounter quasi leeg zijt, misschien even afvragen of ge de encounter niet beter had kunnen doen en savegame loaden.

In mijn ervaring zijn ammo-drops in RE4 een beetje RNG, maar grotendeels ook gebaseerd op de wapens die je actief verbruikt en ammo die je op voorraad hebt.

Het is is natuurlijk dat ge met enkel uw shotgun te gebruiken ook voornamelijk shells gaat krijgen, want der is ook nog drop-rarity bij gemoeid afhankelijk van het ammo-type.

Persoonlijk zou ik gewoon altijd uw resources gebruiken voor shells en HG ammo uit drops/pickups halen. Voor bosses de rocketlauncher kopen, want het is in mijn ogen echt niet de frustratie waard.

Regelmatig saven en als ge merkt dat ge na een encounter quasi leeg zijt, misschien even afvragen of ge de encounter niet beter had kunnen doen en savegame loaden.
Klopt allemaal wat je zegt, zijn dingen die ik op zich ook wel weet. Het is meer iets persoonlijks, ik vind dan mentaal niet makkelijk en dat geeft me een soort van stres. Wat betreft bosses, Salazar kan je killen met 2 golden eggs tegen zijn smoel. Er zijn ook echt al massas skips, zelf van bosses, maar daar ben ik ook niet echt fan van.

De drops is ook afhankelijk met welke wapen je speelt, op normal ook wel eens zonder ammo gezeten.
Echt beu is dat uw mes kapot gaat ik gebruik dat vrij veel. Nu zit ik in chapter 9 sommige puzzels moet ik toch nog eens denken :) van mijn eerste run.
Die shooting club heb ik twee S ranks en al de rest een A.

De drops is ook afhankelijk met welke wapen je speelt, op normal ook wel eens zonder ammo gezeten.
Echt beu is dat uw mes kapot gaat ik gebruik dat vrij veel. Nu zit ik in chapter 9 sommige puzzels moet ik toch nog eens denken :) van mijn eerste run.
Die shooting club heb ik twee S ranks en al de rest een A.
Ik denk dat je sowieso drops krijgt voor wapens in je case (maar ik krijg ook soms handgun ook al heb ik geen), maar je hebt veel meer kans op ammo die er niet meer in zit. Daarmee dat je bv. een striker met hoge capaciteit kan opladen met Shotgun shells en het spel denkt dat je er geen meer hebt en dropt er nog.

Terug
Bovenaan