Resident Evil Requiem

Zal waarschijnlijk geen tijd hebben op vrijdag, maar kijk hier hard naar uit. Feit dat ze een fijne balans tussen spanning en actie netjes gebalanceerd tussen twee personages doen uitspelen. Grace for tension 😱

Leon Sex Kennedy reporting for duty. :coolbrows:

Jammer van al die fans die spoilers aanboden op Youtube. Heb zelfs een trailer gezien van Capcom die erg professioneel in elkaar zat maar heb dan de manier gezien waarop dat monster die Grace achtervolgt, hoe die dood ging. Dat had ik liever niet gezien. Deze trailer staat overigens bij similar threads op beyondgaming. Snap niet dat officiele trailers zulke content weergeven.

Laatst bewerkt:
Jammer van al die fans die spoilers aanboden op Youtube. Heb zelfs een trailer gezien van Capcom die erg professioneel in elkaar zat maar heb dan de manier gezien waarop dat monster die Grace achtervolgt, hoe die dood ging. Dat had ik liever niet gezien. Deze trailer staat overigens bij similar threads op beyondgaming. Snap niet dat officiele trailers zulke content weergeven.
Alles voor kijkminuten (money)
Heel erg. Ik ontwijk die allemaal.

Toch zotte scores voor een reeks dat al uit 9 delen bestaat en steeds overtuigende games maakt met een paar uitzonderingen....

Iemand idee of deze game veel back travellen heeft en zelfde ruimtes ingaan zoals resident evil 2. Was ik geen fan van.

Toch zotte scores voor een reeks dat al uit 9 delen bestaat en steeds overtuigende games maakt met een paar uitzonderingen....

Iemand idee of deze game veel back travellen heeft en zelfde ruimtes ingaan zoals resident evil 2. Was ik geen fan van.

Dan vrees ik toch dat je deze titel aan je voorbij moet laten gaan.

VII was ook zo. En deze game heeft dezelfde director.

Dat is ook deels de charme van survival horror btw.

Grace mix van re7 en village.
Leon mix van re2 en 4 remake

Zal wel toppertje zijn.
Hier op GMG gekocht voor 57 euro, 70 euro is nogal veel want zijn over het algemeen kortere games.
Lekker griezelen dit weekend :cheer:

Ik heb eventjes gespeeld, het ziet er allemaal wel goed uit op High maar had last van fps drops 60 naar 47-41 en dan dlss aangezet, nu locked 60 fps met een rtx 3080 op 4K.

Het spel heeft een indrukwekkende sfeer en heb nu al 5 tal keer jump scares gehad met allerhande rommel die rondslingert en ik ben nu nog maar amper binnen in de eerste omgeving. De setting heeft ietsweg van RE7 met Grace maar dan creepier.

Terug
Bovenaan