Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles voor kijkminuten (money)Jammer van al die fans die spoilers aanboden op Youtube. Heb zelfs een trailer gezien van Capcom die erg professioneel in elkaar zat maar heb dan de manier gezien waarop dat monster die Grace achtervolgt, hoe die dood ging. Dat had ik liever niet gezien. Deze trailer staat overigens bij similar threads op beyondgaming. Snap niet dat officiele trailers zulke content weergeven.
Toch zotte scores voor een reeks dat al uit 9 delen bestaat en steeds overtuigende games maakt met een paar uitzonderingen....
Iemand idee of deze game veel back travellen heeft en zelfde ruimtes ingaan zoals resident evil 2. Was ik geen fan van.
Grace mix van re7 en village.Toch zotte scores voor een reeks dat al uit 9 delen bestaat en steeds overtuigende games maakt met een paar uitzonderingen....
Iemand idee of deze game veel back travellen heeft en zelfde ruimtes ingaan zoals resident evil 2. Was ik geen fan van.
Hoorde van op YouTube iets van 10u (skillup en gameranx)Game zou zo'n 14-15h lang zijn
wss daarna speedrun, ene met alleen een mes te gebruiken, hard mode, nog wel even bezig danHoorde van op YouTube iets van 10u (skillup en gameranx)
IGN heeft ook een aparte video en daar zeggen ze 9u.

Kheb de review gezien van die Yongyeah hij zegt 14-15h met explorationHoorde van op YouTube iets van 10u (skillup en gameranx)
IGN heeft ook een aparte video en daar zeggen ze 9u.

Niks abnormaal voor een RE game.Er zijn al speel runs gesignaleerd van 2 uur en 30 minuten![]()
Nee weet ik. Maar vind dat altijd grappig dat je de eerste keer mss bijna 15 a 20 uur nodig hebt en het eigenlijk zo snel kunt uitspelenNiks abnormaal voor een RE game.
Ja, altijd je tijd pakken alles laten binnen komen en genieten, waarom rushenNee weet ik. Maar vind dat altijd grappig dat je de eerste keer mss bijna 15 a 20 uur nodig hebt en het eigenlijk zo snel kunt uitspelen