Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De RE games dalen gewoonlijk wel snel in prijs, ik ga er ook nog ff mee wachten. Heb ook pas de hele Resident Evil collection met dlc's op steam gekocht voor nog geen 40 euro dus ben ze allemaal nog eens opnieuw aan het spelen.€75 nieuwprijs fysieke copy. Ik wacht op daling van de prijs/tweedehands. Dit is er toch wat over... Binnen 2 jaar betaal je €100 voor een spel.
Ik speel deze gewoon uit (zonder speedrun trophy of platinum); daarna verkoop ik mijn PS5 versie€75 nieuwprijs fysieke copy. Ik wacht op daling van de prijs/tweedehands. Dit is er toch wat over... Binnen 2 jaar betaal je €100 voor een spel.
RE4 heeft een demo. Overleef dat eerst.Ik ben niet voor horror spellen. Kan leuk zijn, maar dat meeste momenten dat er ineens iets voor je scherm krijgt
Cronos, Silent Hill 2, Silent Hill F etc.. heb ik niet gespeeld.
Maar ik ben al een paar dagen lang aan het denken, kopen of niet doen?
Re7 heeft ook een demo. Die leunt denk ik meer aan tegen dezeRE4 heeft een demo. Overleef dat eerst.
Leuk? Begin met RE4. Afgestudeerd? Begin aan RE2. Trauma succes? Ga verder naar het origineel. De eerste remake. Die overleefd? Bekom een beetje in RE3. Terug klaar? Verder naar RE7. Hup.
Vind dat zalig zo een games maar veel te bang hahha.
Wil iemand deze share playen![]()
.
Meer mogelijkheden om te experimenteren zeker, maar of het in de kern echt zo vernieuwend is tegenover crafting in andere moderne RE-games(chem-packs in 7 bvb), betwijfel ik.
De mensen die oud genoeg zijn zoals ik weten dat games in de tijd zoals voor Mario Bros ook 2500 Belgische frank gekost hebben omgerekend een das bijna zo duur als nu en spreek dan over de eind jaren 80€75 nieuwprijs fysieke copy. Ik wacht op daling van de prijs/tweedehands. Dit is er toch wat over... Binnen 2 jaar betaal je €100 voor een spel.