Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. ik ben de gameplay via streams aan het zien: ge krijgt een korte intro in het begin die u een beetje achtergrond geeft. Voor de rest is het een verhaal op zijn eigen. En zelfs degenen die de vorige verhalen hebben gespeeld zitten met vragenMoet je de vorige delen gespeeld hebben om deze te begrijpen?
Wat ge wel gaat missen zijn de hints naar de vorige delen, maar op zich maakt dat niets uit.Ik vind eigenlijk van niet.Moet je de vorige delen gespeeld hebben om deze te begrijpen?

is idd zeer goed, persoonlijke score tot nu toe is nu 9/10Begint wel te komen nu na aantal uurtjes heerlijke game

ik probeer elke kamer/gebied blauw te krijgen op de map = geen voorwerpen meer die over blijven. Elk hoekje zoeken dusToppertje hier ! Net uit het kasteel. Hopelijk mag ik nog een lange weg afleggen. Speel deze graag op men gemakske. Ik ben wel een broekie. Ben deze run gestart op easy. “Shame”. Man man man.
Nee ookIn het begin van het dorp als je voorbij de church gaat dan kom je bij, ik denk "Luiza's house" (waar de vader in een lycan veranderd). Uiteindelijk brand dit huis uit terwijl je moet ontsnappen. Maar er is nog 1 room in dit huis dat bij mij rood ziet maar ik kan precies via geen kant het huis nog binnengaan? Word deze later in het spel terug toegankelijk?
Leve NG+ met infinite ammo en consoortenIk heb hem uit. Afgeklokt op 11 uur en een klets op Standard.
Kijk ik naar de trofeeën:
-speel het spel uit binnen 3 uur
-speel het spel uit door alleen melee aanvallen te doen
-speel het spel uit en genees maximaal 10 keer.
Doink ??