Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hold on to your bootsnet aan het huis van 2de lord aangekomen (Beneviento)

DefeatedHold on to your boots![]()
! 
Mja ik ben maar 1 keer sereues verschoten maar ik ken dan bijna ook alle truckjes en zie meestal wel iets aankomen.Is dit spel toegankelijk voor de casual niet-zo-mega-fan-van-jumpscares gamer? Genre, als the last of us 2 voor mij een 6/10 qua verschieten is, wat is dit dan?
Ik vind de setting precies zalig maar geen zin om op één avond door al mijn proper onderbroeken te zijn![]()

Ground zero... Achtervolgt me nog steeds.Heb het spel zelf niet gespeeld (ik kijk een playthrough op YouTube), maar zit wel al over halfweg denk ik en echt jump-scares zijn er niet. Maar ik denk dat dat sowieso nog net iets anders is wanneer je aan het spelen bent. Is voor mij iets zwaarder dan The Last of Us, maar niet extreem veel (tot nu toe).
EDIT: ik denk net aan de Ground-Zero scene in TLOU2... Zal niet veel verschil zijn dan![]()
Ik heb hem uit. Afgeklokt op 11 uur en een klets op Standard.
Kijk ik naar de trofeeën:
-speel het spel uit binnen 3 uur
-speel het spel uit door alleen melee aanvallen te doen
-speel het spel uit en genees maximaal 10 keer.
Doink ??

heb juist deze sectie uit. miljaar da was ineens een andere stijl dan de castle ..Hold on to your boots![]()
, ik neem wel mn tijd met zulke games, hoe jullie da op een 8tal uren uitspelen is me een raadselGij die een spel uitspeelt. Waar gaan we da schrijvenOndertussen al even uitgespeeld, is mij goed bevallen!

Dat valt idd niet vaak voorGij die een spel uitspeelt. Waar gaan we da schrijven![]()