Respect voor ordediensten: waar ligt de grens?

Een bodycam gaat dat toch net lastiger maken? Als een burger beweert dat de agent hem geslagen heeft zonder provocatie omdat hij zijn ID vergeten was, en de bodycam toont dan dat de burger 6 keer geweigerd heeft, 8 keer de agent uitgescholden heeft en dan een kapotte wijnfles heeft opgepakt en naar de agent toe liep, dan helpt dat toch enorm om de woord tegen woord situaties uit te klaren.

Maar enfin 😂 als we het daarvoor moeten doen is het een hele hele goeie investering ja 😂

Dan zitten we terug bij het begin van onze discussie hè. Toon respect naar een agent als die u uw ID vraagt en geef die.

Laatst bewerkt:
Moet ge toch al een serieus datacenter hebben om al die beelden op te slagen. Afin, ik las hier iemand die voorstelde om het enkele jaren bij te houden. Benieuwd van waar dat geld gaat komen.
Mag het tegenwoordig in een data center ja?
Ik weet dat er vroeger in een wetboek stond "beelden bewaren op originele drager tot uitspraak"

Dus ofwel uw gsm ofwel bodycam of geheugenkaartje in een zak voor t archief 😅

Mag het tegenwoordig in een data center ja?
Ik weet dat er vroeger in een wetboek stond "beelden bewaren op originele drager tot uitspraak"

Dus ofwel uw gsm ofwel bodycam of geheugenkaartje in een zak voor t archief 😅
Niks mis mee toch met de originele drager...?
Hier doen ze het in USA met al die bodycam footage die men online gooit? Ik denk dat ze daar de beelden max een week bewaren en telkens een ander kaartje gebruiken.

Een andere methode is een NAS gebruiken, met de USB copy app van Synology kan je automatisch de data overbrengen naar de NAS, dat script je dan zodat de beelden op de NAS zelf om x tijd gewist worden... Enz.

Terug
Bovenaan