Returnal

Returnal

aaaah, vandaag met een run van 2h, build up doorheen dome 1 en dome 2 tot dome 3 baas geraakt, had 15 lvl en double health. uiteindelijk na 2 pogingen (thanks replicator) en een hoop damage & self-heal artifacts voorbij de baas geraakt.
Begint dat nu opnieuw? '63' jaar nadat ze ontsnapt is? :D Precies kortere levels, want was al bij hyperion geraakt. die was in de 2e fase nog net wat te moeilijk

Hier ook net een kwartier geleden de boss van biome 3 verslaan, mijn eerste poging zelfs. Hiervoor was ik altijd al gestorven net ervoor. Proficiency zat op level 12, had ook wel bijna dubbele health en het geluk gehad dat ik een astronaut had en 2 kleine health packs. Ben wel niet gestorven tijdens het gevecht, enkel de health packs waren op ^^
Heel satisfying wel om daar eindelijk door te geraken. Nu de rest van de game nog :D
Vooral benieuwd hoe het verhaal nu verder loopt en te ontdekken wat er precies aan de hand is.

Nog maar 1x in de 2de biome geraakt, redelijk ver (denk ik) maar één van die sentients had me. Ik kan mij dus echt niet inbeelden hoe ik dit ooit ga uitspelen, maar opgeven kan ik niet lol

2de act van de game gaat precies ook iets vlotter voor mij, 4de boss is er ook aan. 5de biome wel gestorven tegen het einde aan helaas. Maar wel wat meer wapens en equipment kunnen unlocken ^^

Met de nieuwe patch, ben ik gisterenavond ook eindelijk eens 'dead scouts' tegengekomen, lijken van andere spelen die in u spel komen.

Zo, eindelijk ook door biodome 5 geraakt!
Geluk met men wapen noem ik het vooral. Had de hollow seeker lvl 16, met portal ray, ghost amunition en gif damage 😃 had wapens gevonden van 22 maar geen zin daarin 😅 die hollowseeker knalde iedereen tot schroot!

nog even biodome 6 gedaan, maar lijkt me makkelijker dan 5..

Zo, eindelijk ook door biodome 5 geraakt!
Geluk met men wapen noem ik het vooral. Had de hollow seeker lvl 16, met portal ray, ghost amunition en gif damage 😃 had wapens gevonden van 22 maar geen zin daarin 😅 die hollowseeker knalde iedereen tot schroot!

nog even biodome 6 gedaan, maar lijkt me makkelijker dan 5..
De Hollowseeker is echt mijn favo wapen, kan echt een beest zijn als je wat geluk hebt!

Dat laatste stuk in biome 3 voor de baas is wel pittig :/
Jup. Soms moet ge ook echt geluk hebben met u random generated content 😀. Hier soms kom ik gewoon de deur uit net na start en wordt ik zo swamped met enkel men pistool 😅

Zit nu ook in dome 3.
Ik vind het een geweldige game, ondanks dat ik al veel opnieuw kon beginnen.
Tis leuk om te zien dat je na elke spelbeurt toch een bepaalde progressie maakt.

Gotver.. net boss van 6 verslaan. Krijg ik de trophy niet :( kan ik die nog eens verslaan om de throphy wel te krijgen?

Pff ik geraak niet voorbij Boss 2 :p sad life hahaha

Bij derde levensbalk mislukt het

3rde fase (zeker de laatste 1/4) zijn enorm hectisch. Ik heb mij heel de tijd aan de buitenkant gehouden, en vooral rustig blijven tijdens die blauwe golven, door dashen en rustig opzij stappen om tussen die bollen te geraken.

Terug
Bovenaan