white_diamond
Member
Idd al een paar keer de PS5 in standby gezet.zetten jullie je ps5 in standby als je deze game speelt? Omdat die sessies zo lang zijn
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd al een paar keer de PS5 in standby gezet.zetten jullie je ps5 in standby als je deze game speelt? Omdat die sessies zo lang zijn

Persoonlijk vind ik dat die sessie lengtes nog wel meevallen.zetten jullie je ps5 in standby als je deze game speelt? Omdat die sessies zo lang zijn
Nee. Als je het spel afsluit, begin je weer aan het begin.Kun je saven tussen de sessies door? Want ik heb niet altijd tijd om 1 a 2u achter elkaar te gamen
Je kan je PS5 altijd in Rest Mode zetten he.Spijtig, dan zal deze game even moeten wachten
Toch wel? Rest Mode is toch “infinite”?Ja dat kan maar toch niet tot de dag erna of daarna he
.Het is alvast niet mijn ding, geen slecht woord over de game ( maar is nogal speciaal )Sony heeft vrijgegeven dat er meer dan 500.000 exemplaren van Returnal verkocht zijn (meer dan 560.000 om precies te zijn). Op 10 miljoen verkochte consoles lijkt dat me toch een zeer respectabel aantal te zijn voor een nieuwe IP die vrij niche is. Had wel verwacht dat de cijfers tot nu toe zouden meevallen na de aankoop van Housemarque door Sony, blij om het bevestigd te zien.
Maak je veel gebruik van de rest mode van PS5?Nog 2 trophies en de plat is binnen momenteel 52 uur erop zitten.
Speel ook zonder aim asisst maakt de game nog meer uitdagender.
Nee speel zonder, goh eigenlijk als je de schortcuts hebt duurt een run nu ook niet zo lang meer hoor.Maak je veel gebruik van de rest mode van PS5?
Tis omdat ik wat schrik heb met dat er op release precies problemen waren met die rest mode en collectables.Nee speel zonder, goh eigenlijk als je de schortcuts hebt duurt een run nu ook niet zo lang meer hoor.
Nog 1 trophy, alle collectibles heb ik wel gevonden nu ben blij dat die al heb.