Returnal

Returnal

Wel je als je een shortcut gdn hebt kunt ge zeker health items meepikken door gewoon door de biomes te lopen, ge mist dan natuurlijk wel artifacten en parasieten die u wel een goede boost kunnen geven in stats of dergelijke. Een goede run duurde van mij 1 uur per biome.
Is dan toch nog een goeie 3 uur daje moet kunnen door spelen (of idd sleep mode) want tussen een goei run zit vaak een een slechte ook. Zal al kan ik 3 uur spelen savonds, als ik eerst begin met een run van 45 min die faalt, dan kan ik al geen meer finishen.

Is dan toch nog een goeie 3 uur daje moet kunnen door spelen (of idd sleep mode) want tussen een goei run zit vaak een een slechte ook. Zal al kan ik 3 uur spelen savonds, als ik eerst begin met een run van 45 min die faalt, dan kan ik al geen meer finishen.
Je eerste runs zullen moelijker zijn je weet de vijanden hun moveset niet,die van de bosses ook niet.

Eens je een paar runs gedaan hebt en ook de rooms hun layout begint te kennen ga je sneller door een biome gaan maar de eerste runs zullen langer duren.

Net gekocht, zaterdag wat gespeeld en vrij snel bij de boss geraakt, maar gevecht verloren, daarna ben ik niet meer aan dat niveau geraakt en toch al even niet bij de boss geraakt nu :eek:

Neem je tijd clear de rooms verzamel health upgrades, vergeet je melee aanval niet te gebruiken one shot de meeste mobs en boost makelijk je wapen naar lvl 5. In de shop koop altijd de astronaut dat je terug tot leven komt.

Neem je tijd clear de rooms verzamel health upgrades, vergeet je melee aanval niet te gebruiken one shot de meeste mobs en boost makelijk je wapen naar lvl 5. In de shop koop altijd de astronaut dat je terug tot leven komt.
Ik speel dit spel al 2 maanden, maar ik ben nog nooit een shop tegengekomen?

Allez, nog eens tijd gevonden voor deze: ondertussen al 2x aan de 2de boss geraakt, maar what the hell is die derde fase :o
En bij de 2de keer had ik zelfs een Malignancy die ervoor zorgde dat hostiles counteren, was echt een Bullet Hell :unsure:.

Allez, nog eens tijd gevonden voor deze: ondertussen al 2x aan de 2de boss geraakt, maar what the hell is die derde fase :eek:
En bij de 2de keer had ik zelfs een Malignancy die ervoor zorgde dat hostiles counteren, was echt een Bullet Hell :unsure:.
Ik geraak makkelijker en makkelijker bij de boss en in de 3e fase, maar daar loop ik ook op vast jammer genoeg

Allez, nog eens tijd gevonden voor deze: ondertussen al 2x aan de 2de boss geraakt, maar what the hell is die derde fase :eek:
wacht maar tot de 5e wereld :D

Voortaan kun je "saven". Van zodra je verderspeelt, wordt de save gewist.

The structure of the game remains unchanged, so this functionality is not a traditional mid-game “Save Game” option: by suspending the cycle, Returnal will simply create a single use suspend point, and once you resume playing the suspend point is deleted and cannot be used again.

Big hype, hier was ik op aan het wachten se!!! Game tijde terug van iemand hier overgekocht en ging er binnen paar weken mee aan de slag gaan. Deze update komt dus als geroepen! Kan ondertussen wat opvolgen of het geen nare effecten heeft op je cycles of trophies.

Big hype, hier was ik op aan het wachten se!!! Game tijde terug van iemand hier overgekocht en ging er binnen paar weken mee aan de slag gaan. Deze update komt dus als geroepen! Kan ondertussen wat opvolgen of het geen nare effecten heeft op je cycles of trophies.
Is echt een game voor u denk ik, redelijk uitdagend. Ik heb mijn tanden erop stuk gebeten maar gameplay is echt goed en heel mooie game.

Terug
Bovenaan