Returnal

Returnal

zetten jullie je ps5 in standby als je deze game speelt? Omdat die sessies zo lang zijn
Persoonlijk vind ik dat die sessie lengtes nog wel meevallen.
Ik denk dat de meeste sessies bij mij tussen 1 à 2 uur zaten, nooit echt veel langer.

Uitgespeeld top game weet wel niet of ik voor de collectables ga en de secrets. Met dat het zo random is kunt ge er wel lang aan zitten langs de andere kant heb je ook geen stress meer gewoon chillen en rooms clearen en ge komt er wel.

Wat waren voor jullie de moelijkste bosses en biomes .

Voor mi die ster kamer in biome 5 wat was me dat een kut room.

Moeilijkste game die ik ooit gespeeld heb maar ik geef gewoon niet op, ik weiger gewoon 🤪
Echt wel verslavend spel!

Kun je saven tussen de sessies door? Want ik heb niet altijd tijd om 1 a 2u achter elkaar te gamen

In Rest Mode kan dat inderdaad, maar je mag het spel dus niet afsluiten.

Sony heeft vrijgegeven dat er meer dan 500.000 exemplaren van Returnal verkocht zijn (meer dan 560.000 om precies te zijn). Op 10 miljoen verkochte consoles lijkt dat me toch een zeer respectabel aantal te zijn voor een nieuwe IP die vrij niche is. Had wel verwacht dat de cijfers tot nu toe zouden meevallen na de aankoop van Housemarque door Sony, blij om het bevestigd te zien.

Sony heeft vrijgegeven dat er meer dan 500.000 exemplaren van Returnal verkocht zijn (meer dan 560.000 om precies te zijn). Op 10 miljoen verkochte consoles lijkt dat me toch een zeer respectabel aantal te zijn voor een nieuwe IP die vrij niche is. Had wel verwacht dat de cijfers tot nu toe zouden meevallen na de aankoop van Housemarque door Sony, blij om het bevestigd te zien.
Het is alvast niet mijn ding, geen slecht woord over de game ( maar is nogal speciaal )

Nog 2 trophies en de plat is binnen momenteel 52 uur erop zitten.

Speel ook zonder aim asisst maakt de game nog meer uitdagender.

Nee speel zonder, goh eigenlijk als je de schortcuts hebt duurt een run nu ook niet zo lang meer hoor.

Nog 1 trophy, alle collectibles heb ik wel gevonden nu ben blij dat die al heb.
Tis omdat ik wat schrik heb met dat er op release precies problemen waren met die rest mode en collectables.
Wil er graag aan beginnen, maar kheb schrik iets te foren aangezien ik geen uren aan elkaar kan spelen. Snap het concept van die shortcuts, maar velen raden wel aan voor een goeie run, toch steeds vorige biomes ook eens te doen voor upgrades zker HP etc.

Wel je als je een shortcut gdn hebt kunt ge zeker health items meepikken door gewoon door de biomes te lopen, ge mist dan natuurlijk wel artifacten en parasieten die u wel een goede boost kunnen geven in stats of dergelijke. Een goede run duurde van mij 1 uur per biome.

Terug
Bovenaan