kaydoh
Well-known member
da meent ge nieZiet er helaas naar uit dat het een comic is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
da meent ge nieZiet er helaas naar uit dat het een comic is.
Tweet werd geretweet door een comic publisher, dus het ziet er naar uit (maar ik hoop met je mee). Een beetje gek om dat zo mysterieus op hun main account op te hypen als het enkel dat is.da meent ge nie
Begin er ook voor te vrezen, ik wou het te hardTweet werd geretweet door een comic publisher, dus het ziet er naar uit (maar ik hoop met je mee). Een beetje gek om dat zo mysterieus op hun main account op te hypen als het enkel dat is.
Ik zie persoonlijk ook niet wat er qua verhaal nog te vertellen is, maar ik zou wel hype zijn voor meer gameplay.Kan aan mij liggen, maar ik zou een Returnal 2 raar vinden.
To celebrate the 3rd anniversary of Returnal, Housemarque is excited to present an animated version of the first issue of the upcoming graphic novel - Returnal: Fallen Asteria. The 88-page graphic novel Returnal: Fallen Asteria arrives in paperback on bookstore shelves on October 22, 2024, and comic shops on October 23, 2024.
Echt he, wa nen bummerHad toch graag een spel gezien in dezelfde stijl of gameplay. Desnoods in een ander universum. Of zelfs een volledig nieuwe spel was goed geweest.
Ik had gehoopt op een easy modepfffffffffffffffffff
Er komt een comic.

Iemand die deze platinum heeft gehaald en tips heeft om de endgame grind vooruit te doen gaan?
Gisteren game uitgespeeld en in totaal maar twee keer gestorven (beiden Act 1), en heb het gevoel dat dit de grind nu alleen maar erger maakt. Komt het er gewoon op neer elke biome te clearen, sterven en herhalen voor elke biome? En dan maar hopen dat collectibles inspawnen?
Yup. Komt het er gewoon op neer elke biome te clearen, sterven en herhalen voor elke biome? En dan maar hopen dat collectibles inspawnen?
Zijn die collectibles al gepatched top game maar die collectibles waren echt een ramp niet normaal.Daar komt het wel op neer ja. Voor mij voelde het wel totaal niet als een grind omdat het spel zo goed is.
Qua gameplay vind ik het wel echt een top game, en het verhaal heeft ook wel iets. De zware RNG factor vind ik minder. Ik wil niet per se de platinum halen, maar zou wel graag het echte einde zien. Als ik het goed begrijp moet je hiervoor in elke biome in specifiek item vinden. Heb nu drie keer volledig biome 1-3 gecleared en geen enkel item gevonden…
Hebt ge al de nodige house segmenten doorlopen? De sun fragments spawnen pas na het 5de segment. Ik heb al de sun fragments in 1 run gevonden.Qua gameplay vind ik het wel echt een top game, en het verhaal heeft ook wel iets. De zware RNG factor vind ik minder. Ik wil niet per se de platinum halen, maar zou wel graag het echte einde zien. Als ik het goed begrijp moet je hiervoor in elke biome in specifiek item vinden. Heb nu drie keer volledig biome 1-3 gecleared en geen enkel item gevonden…