Returnal

Returnal

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Sekiro ook de moeilijkste in de reeks, ik ben bijna gestopt aan de eerste mini boss lol, maar toch verder gedaan en uit gespeeld uiteindelijk
Bij Sekiro ben ik tot aan de end boss geraakt, maar daar ben ik nooit voorbij geraakt. Ik heb nooit Dark Souls reeks gespeeld, en heel even Bloodborne (opgegeven bij Father Gascoigne). Sekiro was voor mij de moeilijkste game die ik ooit gespeeld had.

Bij Sekiro ben ik tot aan de end boss geraakt, maar daar ben ik nooit voorbij geraakt. Ik heb nooit Dark Souls reeks gespeeld, en heel even Bloodborne (opgegeven bij Father Gascoigne). Sekiro was voor mij de moeilijkste game die ik ooit gespeeld had.
End Boss van Sekiro heeft mij ook de nek omgedaan. Ik had zoiets van: weet ge wa? Tis genoeg geweest voor mij :p
Voor Father Gascoigne heb ik een goeie cheese-tip. Het bijl kopen - transformeren in two handed - achter de grafzerken staan in het begin van de area en dan u heavy attack opladen. De swoop-animatie raakt hem en hij kan niks doen. Als hij daarna in zijn wolf-vorm transformeert kan je hem 1 keer stunnen door het muziekdoosje af te spelen (die kan je krijgen bij het meisje aan het raam).

Isshin was hard ja, heel hard. Zeker ook Dark Souls zelf eens proberen :-)

opgegeven bij Father Gascoigne
Father Gascoigne heb ik een goeie cheese-tip

Father G is echt het punt dat je moet doorbijten. Hij is over het algemeen zeker niet bij de moeilijkste bazen van het spel.
Het is enkel omdat hij zo early in het spel zit dat velen daar in het stof bijten. Hij is een soort reality check in het spel :p

Maar eens je daar door bent loopt het spel echt los normaal. Als je het later een 2de keer zou spelen versla je die zonder enig probleem.

De FromSoft games staan er gekend voor om gewoon het spel te leren kennen en in de flow te komen. Geld ook voor Sekiro, mijn persoonlijk moeilijkste, maar uiteindelijk ging Owl 2 en Isshin er ook aan en gingen die fighst ook relatief vlot in mijn 2de playtrough. Die games moeten een soor automatisme worden. Als je moet nadenken tijdens het gevecht, ben je al benadeeld. Sekiro heeft hier een een mooie ingame quoute voor "Hisitation is defeat." Het moet gewoon in je vingers zitten en dan loopt ook dat spel op wielekes, maar ja da kost wel wat tijd natuurlijk.

Huh dat verklaart waarom er gisteren geen update was voor mijn game, ik kwam thuis na de late en ging spelen, ik doe check for update maar niks. Lol
Ik vanmorgen ook :).
Nu ik denk dat ik echt rustig men tijd moet gaan nemen om char te builden & de House Key te vinden, voordat ik de baas nog eens probeer. Want rushen werkt niet :D i found that out already.

Gisteren tot biome 3 geraakt en tot die baas, nemesis?, dus kan nu altijd direct naar daar.
neem nu ook niet veel tijd meer om wapens in biome 1 te upgrade, want het eerste wapen in biome 3 zal altijd veel beter zijn. Voor artefacts kan het wel handig zijn, maar dat kost teveel tijd om elke keer te doen.

De nieuwe wapens die ik nu unlockt heb zijn wel waardelozer dan de eerste drie...

Kom ik bij de 2de Boss perfecte run van een uur. Moet je echt heel dat pad opnieuw doen nergens een shortcut?

En dan er weer zijn en weer sterven omdat je je focus verliest pfff ;(

Ik stop ermee en stop met frustratie.

Misschien nog eens doen als er ooit savepoints inkomen.

Kom ik bij de 2de Boss perfecte run van een uur. Moet je echt heel dat pad opnieuw doen nergens een shortcut?

En dan er weer zijn en weer sterven omdat je je focus verliest pfff ;(

Ik stop ermee en stop met frustratie.

Misschien nog eens doen als er ooit savepoints inkomen.
De naam van de game zegt het zelf returnal, kon je toch afleiden dat je terug van het begin begint...
Savepoints gaan niet komen dat is het hele opzet van zo’n game.

Zo, vanavond de eerste boss verslaan, met nog maar juist een millimeter health 😀
echt moment of joy.. dan tot aan de berg geraakt 😅.

je moet echt veel geduld hebben en goed voorbereid de moeilijke dingen doen.
Gelukkig speelt het echt zalig!

Waar is de tijd dat je nog een game mocht proberen in GM :D, denk dat het nu enkel sealed exemplaren zijn die ze liggen hebben. Tenzij ze het al used binnen hebben.
Vroeger in gent ( steendam ) naam van winkel weet ik niet meer teste ik nog mij NES games
Lol, die doen gewoon een nieuwe game open en verkopen die daarna gewoon hoor. Afaik mag je dat nog altijd vragen maar is soms irritant als een game lang moet installeren + updaten.

Ik doe meestal 1 run per dag.
Gisteren tot de tweede baas geraakt met half life, geen consumables en weapon prof. 7.
Aangezien het bijna do-do tijd was dacht ik,,,foert,,, ik ga hem proberen.
Ik heb hem toch half zijn laatste fase gekregen.
Dus dit weekend nog es proberen. Met weapon prof. 10, een astronautje en een grote medkit zou het mij toch moeten lukken.

Kun je eigenlijk in de 2e biodome terug naar de eerste?
Tijdens men run dat ik de eerste baas heb verslaan, ben ik verscheidene malen terug naar het schip geweest om mezelf terug te healen.

Kun je eigenlijk in de 2e biodome terug naar de eerste?
Tijdens men run dat ik de eerste baas heb verslaan, ben ik verscheidene malen terug naar het schip geweest om mezelf terug te healen.
Nog niet geprobeerd maar ik denk het wel.
Gewoon via de portal terug naar buiten gaan.
Al weet ik niet of dit de woestijn gaat resetten.

Terug
Bovenaan