Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat dat nog andere leden waren. Niet dat het goed praat, maar de persoon die toen de doop heeft moeten onderstaan kon het jaar der na de schachtentemmer zijn.Zelfde vereniging. Sorry, maar bewijst dat het op elk vlak voze klootzakskes zijn - generationeel zelfs - én dat het toch echt geen straf is.
Bekijk bijlage 19862
Maar gelukkig bestaat er niet zoiets als generationele misdrijven he...Zelfde vereniging. Sorry, maar bewijst dat het op elk vlak voze klootzakskes zijn - generationeel zelfs - én dat het toch echt geen straf is.
Bekijk bijlage 19862
Ik had het nu louter of generationele klootzakkerij. Misdaden natuurlijk maar dat bedoelde ik hier niet. Ik heb het hier over het feit dat die ouders niet onmiddellijk schitterende voorbeelden zijn. Dat ze al het geld er tegen gooien, ik snap het, als je dat kan dan is dat niet meer dan normaal. Maar het compleet gebrek aan enige uitdrukking van spijt of zelf eens oordelen over hun kroost. En neen, inderdaad, voor de armchair-judges (ik geef het toe, ik doe dat absoluut ook) zou dat ook niet goed zijn. Alleen had het wel eens gemogen. Dit zijn misschien niet de ‘leiders van morgen’ op groot vlak, maar het zijn de patrons en bazen van morgen op een bepaald niveau, op zich is dat voor ons nog slechter nieuws dan waren ze echt bedoeld voor ‘grootse’ dingen. Onze kinderen gaan voor dat soort werken.Maar gelukkig bestaat er niet zoiets als generationele misdrijven he...
We zijn niet zeker hoe hun leven gaat gaan. Wie weet worden ze zelfs nooit elite. Ik denk dat maar een klein procent van hun groepje echt elite word.Sorry maar als dat de elite of beleidsmakers zijn van morgen dan denk ik eerder dat het probleem bij de bevolking zit.
Wel als dat klein procent effectief nog kan elite worden zit het probleem bij de samenleving. Als mensen echt maar zoveel onderzoek doen naar wie men effectief de privileges geeft om bij de elite te horen dan mag men gerust eens in eigen boezem kijken.We zijn niet zeker hoe hun leven gaat gaan. Wie weet worden ze zelfs nooit elite. Ik denk dat maar een klein procent van hun groepje echt elite word.
De vraag is dan wie mag er tot de elite behoren, en wat zie je als elite. Mensen met veel geld of mensen die veel te zeggen hebben in de maatschapij. Als ze veel te zeggen hebben dan tuurlijk moeten we ze beter kiezen, maar als ze veel geld hebben dan hebben ze ervoor gewerkt zeker want rijk worden dat gebeurt niet zo vlug.Wel als dat klein procent effectief nog kan elite worden zit het probleem bij de samenleving. Als mensen echt maar zoveel onderzoek doen naar wie men effectief de privileges geeft om bij de elite te horen dan mag men gerust eens in eigen boezem kijken.
Wel als dat klein procent effectief nog kan elite worden zit het probleem bij de samenleving. Als mensen echt maar zoveel onderzoek doen naar wie men effectief de privileges geeft om bij de elite te horen dan mag men gerust eens in eigen boezem kijken.
De vraag is dan wie mag er tot de elite behoren, en wat zie je als elite. Mensen met veel geld of mensen die veel te zeggen hebben in de maatschapij. Als ze veel te zeggen hebben dan tuurlijk moeten we ze beter kiezen, maar als ze veel geld hebben dan hebben ze ervoor gewerkt zeker want rijk worden dat gebeurt niet zo vlug.
Imo is rijk zijn geen implicatie dat ge elite zijt. Kijk eens naar the sky is the limit, het zit vol met idioten die veel te veel geld hebben maar imo zou niemand die durven klasseren als elite. Wel is het zo dat wie tot de elite behoort het de facto ook wel makkelijker rijkdom kan vergaren gezien men veronderstelt dat de elite ook wel meer capaciteiten heeft dan Joske van achter den hoek. En feitelijk kennen we hier in Belgie bitter weinig van de echte elite, die komt gewoon niet zozeer in het beeld van de gemiddelde Belg. Enkel de politieke elite zien we prominent aanwezig maar de economische elite houdt zich toch eerder ver weg van de spotlights.Wikipedia omschrijft elite als 'een kleine groep in een maatschappij, met buitengewone kwalificaties of privileges, waardoor zij op een bepaald vlak de hoogste positie inneemt. Zo kan er sprake zijn van onder meer politieke, militaire, economische en culturele elites.
Wel dat is het juist, het is niet omdat de mama op de papa een hoge jobtitel hebben en een mooie spaarcent dat je elite bent. Dan ben je in mijn ogen gewoon vermogend, en voor de rest heb je even veel invloed in de maatschappij als Nancy, de vrouw van de bakker van aan de kerk en Freddy, de slager die gekend is voor zijn huisbereide prepare. Beiden ook met een schone spaarboek."Elite"... Je moet mij nu eens gaan vertellen wat er "elite" is aan kindjes die rechten (of iets anders generiek) hebben gestudeerd, en dan de mama of de papa 'opvolgen'. Het zijn grotendeels studentjes uit gegoede families, maar we moeten nu ook niet doen alsof er ergens in een loge is bedisseld om de straffen zo laag mogelijk te houden. Als mensen met een goede job en wat geld al "elite" zijn, allee schol. Dan is elke arts, rechter of bankier iemand uit de elite ofwa?
Dat ze met de fluwelen handschoenen aangepakt zijn, dat is zo, maar dat is met bijna elke serieze zaak zo in België (ook bij de grootste random marginaal die pakweg een kleine heeft doodgereden ofzo). Maar al dat tin foil hat gezever hier begint toch wel lachwekkend te worden.
Moest ik behoren tot de economische elite zou ik mezelf ook niet kenbaar maken. De meeste slimme elite zouden zichzelf niet kenbaar maken.Imo is rijk zijn geen implicatie dat ge elite zijt. Kijk eens naar the sky is the limit, het zit vol met idioten die veel te veel geld hebben maar imo zou niemand die durven klasseren als elite. Wel is het zo dat wie tot de elite behoort het de facto ook wel makkelijker rijkdom kan vergaren gezien men veronderstelt dat de elite ook wel meer capaciteiten heeft dan Joske van achter den hoek. En feitelijk kennen we hier in Belgie bitter weinig van de echte elite, dit komt gewoon niet zozeer in het beeld van de gemiddelde Belg. Enkel de politieke elite zien we prominent aanwezig maar de economische elite houdt zich toch eerder ver weg van de spotlights.
Iedereen die meer geld heeft als ik is elite 1 en wordt bevoordeeld!"Elite"... Je moet mij nu eens gaan vertellen wat er "elite" is aan kindjes die rechten (of iets anders generiek) hebben gestudeerd, en dan de mama of de papa 'opvolgen'. Het zijn grotendeels studentjes uit gegoede families, maar we moeten nu ook niet doen alsof er ergens in een loge is bedisseld om de straffen zo laag mogelijk te houden. Als mensen met een goede job en wat geld al "elite" zijn, allee schol. Dan is elke arts, rechter of bankier iemand uit de elite ofwa?
Dat ze met de fluwelen handschoenen aangepakt zijn, dat is zo, maar dat is met bijna elke serieze zaak zo in België (ook bij de grootste random marginaal die pakweg een kleine heeft doodgereden ofzo). Maar al dat tin foil hat gezever hier begint toch wel lachwekkend te worden.
In dat geval denk ik dat geen van enkelen elite is.Wel dat is het juist, het is niet omdat de mama op de papa een hoge jobtitel hebben en een mooie spaarcent dat je elite bent. Dan ben je in mijn ogen gewoon vermogend, en voor de rest heb je even veel invloed in de maatschappij als Nancy, de vrouw van de bakker van aan de kerk en Freddy, de slager die gekend is voor zijn huisbereide prepare. Beiden ook met een schone spaarboek.
Dat is toch ook mijn mening, het is helemaal geen elite, moest het echt elite zijn dan studeerden ze helemaal niet in antwerpen of leuven maar zaten ze aan gerenommeerde buitenlandse universiteitenIn dat geval denk ik dat geen van enkelen elite is.
Dat beeld van elite hebben ze zelf natuurlijk zich aangemeten maar daarom zijn ze het nog niet. Ook wel toegeven dat dit aangemeten imago natuurlijk voor ronkende titels zorgden voor de mediabonzen. Ik kan het wel geloven dat de meeste mensen denken dat dit nu de 'elite' is."Elite"... Je moet mij nu eens gaan vertellen wat er "elite" is aan kindjes die rechten (of iets anders generiek) hebben gestudeerd, en dan de mama of de papa 'opvolgen'. Het zijn grotendeels studentjes uit gegoede families, maar we moeten nu ook niet doen alsof er ergens in een loge is bedisseld om de straffen zo laag mogelijk te houden. Als mensen met een goede job en wat geld al "elite" zijn, allee schol. Dan is elke arts, rechter of bankier iemand uit de elite ofwa?
Ik denk dat veel mensen dit eigenlijk veel te weinig beseffen dat dit gewoon een bende omhooggevallen fils a papa zijn waarvan de ouders gewoon vermogend genoeg zijn om een hoop dure advocaten in te huren. Moest dit echt elite zijn ging daar imo niet zoveel tralala rond gemaakt geweest zijn.Dat beeld van elite hebben ze zelf natuurlijk zich aangemeten maar daarom zijn ze het inderdaad nog niet. Ook wel toegeven dat dit aangemeten imago natuurlijk voor ronkende titels zorgden voor de mediabonzen. Ik kan het wel geloven dat de meeste mensen denken dat dit nu de 'elite' is.
Protest tegen straf Reuzegommers: ‘Stop de bescherming van de witte elite’
Kinderen van de Vlaamse elite
En zeggen dat dat troebel studentenclubje net volk als notarissen, politici en bedrijfsleiders voortbrengt
Maar inderdaad. Tis niet omdat uw ouders tandarts, ingenieur of bedrijfsleider zijn begot dat je ook maar iets te zeggen hebt als zelfvermaarde 'elite'
Ik vond persoonlijk dat dit meer een besproken werd op straat en op tv dan dat het in de rechtbank. Dit werd beter stilgehouden en pas achteraf in de krant zetten, maar ja de media moet roepen naar emoties en niet naar feiten.Ik denk dat veel mensen dit eigenlijk veel te weinig beseffen dat dit gewoon een bende omhooggevallen fils a papa zijn waarvan de ouders gewoon vermogend genoeg zijn om een hoop dure advocaten in te huren. Moest dit echt elite zijn ging daar imo niet zoveel tralala rond gemaakt geweest zijn.