iamhollywood
Well-known member
Maar ze hebben wel toegang gekregen tot de betere advocaten. Men heeft er alles aan gedaan om de namen uit de pers te weren. Tuurlijk schep je dan het idee dat het een bevoorrechte groep is.Dat beeld van elite hebben ze zelf natuurlijk zich aangemeten maar daarom zijn ze het nog niet. Ook wel toegeven dat dit aangemeten imago natuurlijk voor ronkende titels zorgden voor de mediabonzen. Ik kan het wel geloven dat de meeste mensen denken dat dit nu de 'elite' is.
Protest tegen straf Reuzegommers: ‘Stop de bescherming van de witte elite’
Kinderen van de Vlaamse elite
En zeggen dat dat troebel studentenclubje net volk als notarissen, politici en bedrijfsleiders voortbrengt
Maar inderdaad. Tis niet omdat uw ouders tandarts, ingenieur of bedrijfsleider zijn begot dat je ook maar iets te zeggen hebt als zelfvermaarde 'elite'
Dit. Het zijn niet de leiders van morgen maar hun studies (en afkomst) zal er wel toe leiden dat ze ooit in een leidinggevende positie zullen terechtkomen. Al was het maar als voortzetter van de zaak van de ouders of middenkader in een onderneming. Ik zou niet willen dat mijn kind’s direct leidinggevende het disrespect heeft op anderen te plassen/dieren te mishandelen. Sorry maar dan weet je dat je voor een onmens werkt.Ik had het nu louter of generationele klootzakkerij. Misdaden natuurlijk maar dat bedoelde ik hier niet. Ik heb het hier over het feit dat die ouders niet onmiddellijk schitterende voorbeelden zijn. Dat ze al het geld er tegen gooien, ik snap het, als je dat kan dan is dat niet meer dan normaal. Maar het compleet gebrek aan enige uitdrukking van spijt of zelf eens oordelen over hun kroost. En neen, inderdaad, voor de armchair-judges (ik geef het toe, ik doe dat absoluut ook) zou dat ook niet goed zijn. Alleen had het wel eens gemogen. Dit zijn misschien niet de ‘leiders van morgen’ op groot vlak, maar het zijn de patrons en bazen van morgen op een bepaald niveau, op zich is dat voor ons nog slechter nieuws dan waren ze echt bedoeld voor ‘grootse’ dingen. Onze kinderen gaan voor dat soort werken.